TVP ogłasza listę beneficjentów 28. edycji „Reklamy Dzieciom”

Ponad 80 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego, wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 410 000 złotych. Akcję wsparło 13 reklamodawców.

 

Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, multimedialna, rewalidacyjno-wychowawcza, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, alpakoterapia, terapia Snoezelen), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych formach pieczy zastępczej oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, oraz z innymi dysfunkcjami, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych.

Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.

Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad sześć tysięcy dzieci. W gronie darczyńców, którzy wsparli 28. akcję „Reklama Dzieciom” znalazło się trzynaście firm: CINKCIARZ.PL, GRUPA MASPEX, LIDL, NATUR PRODUKT ZDROVIT, NESTLE POLSKA, POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA, POLSKIE RADIO, POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE, PROCTER&GAMBLE DS POLSKA, TOTALIZATOR SPORTOWY, USP ZDROWIE, VOLKSWAGEN GROUP POLSKA, ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA.

Więcej informacji na http://www.reklamadzieciom.tvp.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *