BadaniaMediaTVP

TVP2 liderem anten. „Pytanie dnia” najliczniej oglądanym programem publicystycznym dnia

Wczoraj TVP2 z udziałami na poziomie 7,5% była liderem wśród wszystkich anten dostępnych na rynku, drugie miejsce zajęła TVP1 z udziałem 7%. Grupa TVP z udziałem 22,3% pokonała ponownie konkurencyjne grupy nadawców. W TOP10 programów dnia aż 7 tytułów należało do TVP – wśród nich znalazły się programy informacyjne Telewizji Polskiej, a także „Pytanie dnia” – jako jedyny program publicystyczny na rynku telewizyjnym w tym zestawieniu.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      We wtorek, 18 lutego najliczniej oglądanym tytułem dnia było „M jak miłość” – odcinek serialu obejrzało ponad 2,5 mln widzów (udział 21,5%). W rankingu oglądalności wysoką pozycję zajęły programy również informacyjne Telewizji Polskiej. Główny program informacyjny „19.30” oraz „Teleexpress” zgromadziły wczoraj na trzech antenach każdy ponad 1,7 mln widzów (osiągając łączny udział: 14% – „19:30” i 19,3% – „Teleexpress”).

      „Pytanie dnia” było najliczniej oglądanym programem publicystycznym dnia. Obejrzało go łącznie na dwóch antenach ponad 1,4 mln widzów (w TVP1 – 1,2 mln, w TVP Info – 240 tys.), natomiast łączny udział ukształtował się na poziomie 11,7%.

      „Pytanie na śniadanie” pokonało konkurencję. W grupie wszystkich widzów „PnŚ” obejrzało ponad 366 tys. osób, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 7,8%.

      foto, źródło. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *