Internet & Gry - Reklama

Twardoch na Spitsbergenie – obserwuj wyprawę na Wyborcza.pl!

Szczepan Twardoch po raz kolejny wyrusza na Spitsbergen. Patronat nad wyprawą objęła Wyborcza.pl – od 4 do 17 sierpnia 2022 r. w serwisie będzie można na bieżąco śledzić relację z jego podróży, w tym postępy wyprawy na interaktywnej mapie, a także przeczytać o historii i przyrodzie norweskiej wyspy. Na internetowych łamach “Wyborczej” – Wyborcza.pl/twardoch pojawią się nie tylko teksty, ale też zdjęcia i nagrania wideo przesyłane przez znanego pisarza i felietonistę dziennika. 

 

Spitsbergen jest największą wyspą Norwegii. – Nie ma na świecie drugiego miejsca, które byłoby zarazem tak dzikie i tak dostępne – napisał o niej Szczepan Twardoch, pisarz, publicysta i autor bestsellerowych powieści. – Po trzech godzinach marszu wchodzimy w miejsca, gdzie możemy już przez dwa tygodnie iść przed siebie i nie spotkać ani jednego człowieka.

To właśnie na Spitzbergen Twardoch wybiera się po raz kolejny już za 2 dni. Wypływa 4 sierpnia z Longyearbyen, kierując się na północ, po drodze odwiedzi Ny Alesund. Plany wyprawy są dwa – zależne od wiatru, pogody i warunków lodowych: albo uda się Twardochowi wpłynąć do Wijdefjordu, gdzie będzie m.in. eksplorować polarne oazy w poszukiwaniu roślin mięsożernych, albo popłynie jak najdalej na północ, do granicy paku lodowego, by sprawdzić jak daleko można się tam dostać.

Patronat nad wyprawą Szczepana Twardocha objęła “Wyborcza”. Dzięki temu tylko na Wyborcza.pl – w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/twardoch będzie można na bieżąco obserwować relację z podróży. Publikacje pozwolą wszystkim poznać historię Spitsbergenu i walory przyrodnicze wyspy, a także śledzić losy wyprawy – ciekawą propozycją dla czytelniczek i czytelników będzie interaktywna mapa, aktualizowana codziennie po otrzymaniu od Twardocha pozycji GPS. W serwisie znajdą się też fotografie, materiały wideo i teksty przesyłane przez pisarza z rejsu.

Specjalna relacja Szczepana Twardocha dostępna na Wyborcza.pl/twardoch będzie promowana w internecie (Google, Facebook, YouTube, akcje mailingowe), radiu (stacje Agory, Radio Zet i RMF FM), telewizji (TVN i stacje podróżnicze) oraz w prasie (“Newsweek”, “Polityka”, “National Geographic”). Działania wesprą autopromocja, komunikacja na profilach “Wyborczej” w mediach społecznościowych oraz niestandardowa promocja podczas festiwali organizowanych przez Agorę.
Kampanię przygotował dział marketingu “Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *