BadaniaTVP

Udany debiut „Jeden z dziesięciu” w TVP1

Rekordową oglądalność miał poniedziałkowy odcinek przeniesionego do Jedynki teleturnieju „Jeden z dziesięciu”. Program obejrzało aż 2,8 mln widzów przy udziałach 19,4%. To najlepszy wynik teleturnieju od 26 lutego 2009 roku.

Decyzję o przeniesieniu programu z dniem 15 stycznia (poniedziałek) na Antenę TVP1 podjął Prezes TVP Jacek Kurski argumentując

– Jestem zdecydowanie za tym, żeby szanować przyzwyczajenia Widzów, ale jednocześnie brać pod uwagę ich prośby. Cieszymy się z próśb Widzów o emisję teleturnieju „Jeden z dziesięciu” na głównej antenie Telewizji Polskiej. Jest to zbieżne z naszą ogólną strategią profilowania kanałów oraz z naszą intuicją, że teleturniej jest klasycznym programem jedynkowym: misyjnym, wiedzowym, skierowanym do szerokiej publiczności. Dzięki temu mamy w TVP1 spójną i pełną ofertę od „Teleexspresu” do „Wiadomości”, a publiczność nie musi szukać swoich ukochanych pozycji w innych kanałach. Jednocześnie wzmocniliśmy w ostatnim czasie TVP2 o inny codzienny teleturniej – siedem razy w tygodniu nadajemy „Koło fortuny” – dedykowany klasycznej widowni Dwójki. Krótko mówiąc, mamy „win win” – coś zyskała Dwójka, zyskuje też Jedynka.

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” cieszy się nieustającą sympatią widzów od 1994 r. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy. W Wielkim Finale, w którym bierze udział 10 zwycięzców poszczególnych gier o największej liczbie zdobytych punktów, nagrodą główną jest 40 tys. zł dla zwycięzcy oraz 10 tys. dla zawodnika kończącego rozgrywkę z największą liczbą punktów.

„Jeden z dziesięciu” od 15 stycznia w TVP1, od poniedziałku do piątku, godz. 18.55

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *