Sport w TV

Ultraliga wychodzi ze studia telewizyjnego!

Aż 650 fanów esportu zasiądzie na widowni tegorocznego wielkiego finału wiosennej edycji Ultraligi, który odbędzie się w warszawskim klubie Stodoła. To pierwszy raz w pięcioletniej historii najważniejszych rozgrywek League of Legends w Polsce, gdy wydarzenie tej rangi odbędzie się poza studiem telewizyjnym Polsat Games. Ale to nie koniec atrakcji, bo tuż po meczu rozpocznie się oficjalne Watch Party europejskiego turnieju LEC! W wydarzeniu udział może wziąć każdy, a decydująca jest kolejność wejść. Do dyspozycji kibiców są także transmisje telewizyjne oraz internetowe.

 

Samsung Galaxy Ultraliga Wiosna 2024 to kolejna edycja oficjalnych rozgrywek regionalnych League of Legends, wspieranych przez producenta tej gry, firmę Riot Games. Ultraliga stanowi flagową produkcję i jeden z hitów oglądalności Polsat Games. Jej znakiem rozpoznawczym jest najwyższy poziom transmisji telewizyjnych oraz internetowych, realizowanych z dedykowanego rozgrywkom esportowym studia w Warszawie. Organizator i producent rozgrywek, Agencja FRENZY, postanowiła jeszcze bardziej wyjść ze swoim produktem do fanów i to dosłownie! Zaplanowany na 23 marca wielki finał wiosennej edycji sezonu 2024, odbędzie się w warszawskim klubie Stodoła. Na trybunach zasiądzie 650 fanów, a wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Publiczność będzie mogła zajmować miejsca od godziny 10:00, a o szczęściu decyduje kolejność przybycia. O godzinie 11:30 w Polsat Games rozpocznie się telewizyjna transmisja finału, którą będzie można śledzić także w kanałach Polsat Games na platformach Twitch.tv oraz YouTube.

Wielki finał wiosennej edycji Samsung Galaxy Ultraligi w sezonie 2024 to jednak nie wszystko, co czeka fanów 23 marca! Tuż po wyłonieniu mistrza Ultraligi, w warszawskim klubie Stodoła rozpocznie się oficjalne Watch Party europejskiego turnieju LEC. Wydarzenie jest sponsorowane przez Santander Bank Polska czyli oficjalnego partnera LEC. Organizatorzy przygotowali szereg atrakcji towarzyszących Watch Party. Na stoiskach Partnerów, uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkursach z nagrodami, zakupić pamiątki oraz spotkać się z najważniejszymi osobistościami polskiej sceny League of Legends.

Redakcje zainteresowane akredytowaniem swoich dziennikarzy na finał Ultraligi oraz Watch Party LEC, proszone są o kontakt mailowy na adres: michal.liput@frenzy.pl

„To historyczny moment dla polskiego League of Legends. Organizowaliśmy Watch Party i LAN-y ultraligowe, ale to pierwsze od wielu lat wydarzenie, podczas którego spotkają się setki najbardziej zapalonych fanów esportowego LoL-a w Polsce. Mam nadzieję, że wszyscy kibice spędzą ten dzień razem z nami i wspólnie zadbamy o to, żeby wygrał esport”. Adam Mikołajczyk, Project Manager Agencji FRENZY

Za organizację Ultraligi i produkcję transmisji odpowiada Agencja FRENZY, która zajmuje się realizacją topowych, esportowych wydarzeń w Polsce, są to m.in. transmitowane w Polsat Games Samsung Galaxy Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics i Samsung Galaxy Ultraliga Super Puchar.

foto. Polsat Games

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *