UPC ogłosiło wyniki za III kwartał 2018

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu z poprzednim kwartałem, przekraczając poziom 3 milionów i zwiększając konkurencyjność UPC na polskim rynku.

[AdSense-A]

Główne wydarzenia III kwartału

  • Wprowadzenie przełomowej prędkości gigabitowej oraz nowej oferty internetowej: 150Mb/s, 300 Mb/s, 500 Mb/s oraz 1Gb/s

  • Poprawa wyników, w tym wzrost liczby klientów o 4500 rok do roku oraz wzrost liczby usług o 51 900 rok do roku do poziomu 3 010 200

  • Podniesienie średniej prędkości internetu UPC do 180 Mb/s, dzięki wyjątkowemu programowi stałego zwiększania prędkości klientom

  • Odświeżenie oferty B2B skierowanej do małych i średnich firm poprzez wprowadzenie nowego portfolio prędkości, w tym 1 Gb/s

[AdSense-B]

  • 22 400 nowych domów w zasięgu dzięki inwestycjom w rozwój naszej gigabitowej sieci obejmującej już 3 430 800 gospodarstw domowych

Nasze inwestycje w przełomową na rynku prędkość gigabitową dla firm i osób prywatnych oraz nowe portfolio usług cyfrowej rozrywki i internetu, w tym między innymi dostęp do kanałów Polsat Sport Premium, przyczyniły się do poprawy wyników UPC w ostatnim kwartale. Dodatkowo, dzięki nowej ofercie zdobyliśmy nowych klientów, oferując im dostęp do innowacyjnej rozrywki na wielu ekranach, a także najlepszej jakości internet. Z pełnym zaangażowaniem zwiększamy skalę działalności, aby stale proponować klientom jak najwyższą jakość oraz poszerzać zasięg naszej sieci gigabitowej poza 3,4 milionów gospodarstw domowych, do których docieramy już dziś, a także zwiększać liczbę miejsc, w których możemy zaoferować prędkość gigabitową. Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

[AdSense-C]

Więcej klientów korzystających z usług cyfrowych

Rozszerzona oferta oraz najlepiej oceniany poziom usług przyczyniły się do wzrostu liczby klientów o 4500 rok do roku. Ponadto, liczba użytkowników usług internetowych UPC wyniosła 1 153 500, co oznacza wzrost o 5700 w porównaniu do poprzedniego kwartału oraz o 30 500 rok do roku. Liczba użytkowników telewizji cyfrowej wzrosła w ciągu kwartału o 3800, do 1 033 100, co oznacza o 16 600 więcej niż przed rokiem. Liczba użytkowników platformy Horizon sięgnęła niemal 610 000, co stanowi 59% bazy użytkowników telewizji cyfrowej. Liczba użytkowników usług telefonicznych wzrosła o 17 400 rok do roku.

Wprowadzenie prędkości gigabitowej oraz dalsze podnoszenie prędkości dla naszych klientów

W III kwartale 2018, dzięki wieloletnim i wielomiliardowym inwestycjom, jako pierwszy ogólnopolski operator wprowadziliśmy w Warszawie gigabitową prędkość internetu. Ponadto, zaproponowaliśmy nowe portfolio z 3 różnymi prędkościami: 150Mb/s, 300Mb/s oraz 500Mb/s. Dodatkowo, poprawiliśmy jakość domowego Wi-Fi dzięki innowacyjnemu modemowi Giga Connect Box dedykowanemu prędkości 1 Gb/s. Jednocześnie ponownie poprawiliśmy doświadczenia użytkowników korzystających z naszych usług internetowych poprzez wprowadzanie nowych produktów, takich jak Internet Boostery, a także kolejne przyspieszenie internetu do 150Mb/s dla 300 000 klientów, w rezultacie którego średnia prędkość z jakiej na koniec III kwartału korzystali nasi klienci osiągnęła 180 Mb/s. Liczba użytkowników modemu Connect Box przekroczyła 545 000, co stanowi 47% naszej bazy klientów korzystających z usługi internetowych.

Nowa odsłona naszej oferty rozrywki

Chcąc zapewnić naszym klientom dostęp do jak najlepszej rozrywki, zaproponowaliśmy kolejne propozycje sportowe – dzięki dodaniu do naszej oferty kanałów Polsat Sport Premium nasi klienci mają możliwość oglądania na żywo rozgrywek Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy. Klienci UPC otrzymali też dostęp do pakietu telewizyjnego Start HD, wzbogaconego aż o 18 kanałów telewizyjnych, obecnych do tej pory jedynie w wyższych pakietach – Select i Max.

Jeszcze lepsza oferta dla klientów biznesowych dzięki prędkości gigabitowej

UPC Biznes odświeżyło ofertę Start Smart Pro dla małych i średnich przedsiębiorstw z segmentu SOHO. Nowa oferta obejmuje usługę internetu o prędkości 1 Gb/s, a także 600Mb/s, 400Mb/s oraz 200Mb/s. Nowe propozycje zostały przygotowane z myślą o klientach ceniących sobie elastyczność oraz wysoką jakość, zarówno usług, jak i obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *