UPC z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018!

15 marca, w Międzynarodowy Dzień Konsumenta, Polski Program Jakości Obsługi nagrodził najbardziej przyjazne firmy Gwiazdami Jakości Obsługi. Głosami klientów, UPC Polska już po raz drugi zostało nagrodzone w kategorii ‘Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych’. To wyróżnienie stanowi dowód uznania klientów i wskazuje, że odznaczone nim firmy stosują najwyższe standardy obsługi.
 
Jesteśmy dumni, że klienci po raz drugi docenili naszą obsługę Gwiazdą Jakości. Na to zaufanie pracujemy codziennie, rozwijając kompetencję konsultantów będących na pierwszej linii kontaktu, ale także dostosowując procesy i narzędzia do bardzo dynamicznych potrzeb rynku. Naszym priorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów.KONRAD SKÓRCZYŃSKI, COUNTRY HEAD OF CUSTOMER CARE.
W trosce o komfort klientów, UPC wdraża szereg nowoczesnych rozwiązań ułatwiających im kontakt z firmą,  jak chat czy Społeczność UPC.
Ta nagroda to także zobowiązanie do dalszej pracy nad polepszaniem jakości naszych usług, a tym samym satysfakcji klientów.KONRAD SKÓRCZYŃSKI, COUNTRY HEAD OF CUSTOMER CARE.
Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *