Vestor DM wycenia akcję 4fun Media na 20,5 zł!

Analitycy Vestor DM, w raporcie z 29 października, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki 4fun Media z ceną docelową na poziomie 20,5 zł za akcję.

 

„W ciągu ostatnich trzech lat 4fun Media zmieniła swój profil biznesowy z niszowego producenta telewizji muzycznej na zdywersyfikowaną platformę medialną z rosnącym udziałem cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu spółka podwoiła przychody, a udział produkcji telewizyjnej w EBITDA spadł do ok. 40 proc. w 2018P z 84 proc. w 2015 roku” – podano w raporcie.

 

 

„Kolejny krok w rozwoju firmy to wejście w segment e-commerce oraz reklamę internetową i synergiczne wykorzystanie silnej marki oraz kompleksowej oferty medialnej” dodano.

 

[AdSense-B]

 

Zdaniem analityków Vestor DM, kluczowymi czynnikami odpowiadającymi za wyniki spółki będą wzrost segmentu reklamy zewnętrznej, utrzymanie „wysokiego” poziomu wyników generowanych przez agencję reklamową oraz włączenie do grupy nowych biznesów – reklamy internetowej i e-commerce.

Oczekują oni znormalizowanego zysku netto w latach 2018-19 na poziomie odpowiednio 8,1 mln zł i 8,7 mln zł. EBITDA w tych latach – zgodnie z prognozą – ma wynieść 13,3 mln zł i 15 mln zł.

 

[AdSense-B]


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *