Play Now TVPolecaneViaplay

Viaplay Group rozszerza partnerstwo dystrybucyjne z Play

Viaplay Group rozszerzyło długoterminową współpracę dystrybucyjną z Play, wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Play po niedawnym przejęciu UPC Polska, jest liderem lokalnego rynku usług telekomunikacyjnych. W ramach umowy, dostęp do serwisu streamingowego Viaplay będzie częścią pakietów usług telewizyjnych znajdujących się w ofercie Play. Współpraca to kolejny krok, wzmacniający silną pozycję Viaplay w Polsce. To także istotny czynnik wpływający na dalszy rozwój polskiego rynku streamingu.

 

– Dostęp do Viaplay dla użytkowników usługi telewizyjnej Play

– Współpraca w zakresie dystrybucji wzmacnia pozycję Viaplay na polskim rynku

– Na koniec 2022 roku platforma streamingowa Viaplay posiadała w Polsce 1,2 mln subskrybentów

Viaplay Group rozpoczęła współpracę zarówno z Play, jak i UPC Polska już w 2021 roku, w czasie, gdy platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce. Połączenie Play i UPC Polska w kwietniu 2022 stanowiło impuls do zawarcia kompleksowego partnerstwa. W jego rezultacie atrakcyjne treści znajdujące się w ofercie Viaplay, będą bezpośrednio dostępne dla jeszcze większej liczby odbiorców w całej Polsce. Dostęp do Viaplay w ramach usług telewizyjnych Play obejmuje zarówno klientów wariantu ‘Telewizja Nowej Generacji’, łączącego ofertę telewizji z serwisami streamingowymi, jak i usługi ‘Telewizja Max’.

Alexander Bastin, Viaplay Group Chief Commercial Officer, Continental Europe and Baltics: „Zawarcie nowej umowy z Play to bardzo pozytywna wiadomość zarówno dla obu firm, jak i dla naszych widzów. Pokazuje siłę oraz atrakcyjność oferty Viaplay w Polsce. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości rozrywki polskim odbiorcom, a zawarta umowa jeszcze bardziej ułatwi nowym i obecnym klientom korzystanie z treści, zarówno sportowych, jak i filmowo-serialowych, dostępnych na platformie Viaplay”.

Mikkel Noesgaard, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Play, Członek Zarządu: „Naszym priorytetem jako Play jest zapewnianie klientom wolności wyboru i dostępu do najlepszej jakości internetu, cyfrowej rozrywki i usług mobilnych w najkorzystniejszych ofertach. Nasza ‘Telewizja Nowej Generacji’ to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które umożliwia klientom stworzenie własnego pakietu i dostęp do treści najwyższej jakości. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Viaplay klienci Play mogą doświadczać najlepszej rozrywki, obejmującej zarówno sport, jak i filmy i seriale, w domu i poza domem”.

Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny w Polsce od sierpnia 2021 roku i do końca 2022 roku pozyskał 1,2 mln subskrybentów. Treści oferowane polskim widzom obejmują transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, takich jak wyścigi F1, mecze piłkarskie angielskiej Premier League, niemieckiej Bundesligi, Ligi Europy i Ligi Konferencji UEFA, gale KSW, rozgrywki ligi hokejowej NHL, a także lokalne seriale i filmy Viaplay oraz popularne produkcje z krajów nordyckich i treści międzynarodowe. W czerwcu premierę będzie miał serial dokumentalny ‘Materla. Lionheart’, pierwsza w 2023 roku polska produkcja lokalna Viaplay.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *