W czerwcu 2020 kanały Grupy Kino Polska TV zanotowały wzrosty oglądalności sięgające nawet 100%

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

 

 

Największy, 100-procentowy wzrost, zanotował kanał Kino Polska Muzyka, który w czerwcu 2020 zajął wysokie, drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie. Pozostałe stacje z portfolio nadawcy osiągnęły wzrosty: Kino Polska (+66,7%), Zoom TV (+25%), Kino TV (+23,5%) i Stopklatka (+12,3%).

W czerwcu 2020 średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV łącznie wyniósł 1,7 mln widzów (RCH, All 16-49).

– Rosnący z miesiąca na miesiąc udział Grupy Kino Polska TV w rynku telewizyjnym jest dowodem na coraz lepszą ofertę programową naszych kanałów i skuteczność działań marketingowych. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Naszym celem jest zostanie jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce i średnioroczny udział w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3%  mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% All 16-49, czerwiec 2020; wszystkie dane live.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *