Internet & Gry - Reklama

W każdym Lidlu ceny są takie same i niższe nawet o 28 zł niż w Biedronce – kampania Lidlowy Przegląd Cenowy (wideo)

Lidl Polska powraca z Lidlowym Przeglądem Cenowym. W ramach kampanii sieć dokonała porównania wartości zakupów w sklepach Lidl i konkurencji, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub gramaturach. Wynik? Okazuje się, że w każdym sklepie Lidl ceny są takie same i niższe – nawet o ponad 28 zł – niż u konkurencji!

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Góra Kalwaria, Siedlce, Police, Kraków, Gdynia, Ruda Śląska, Łomża, Nowa Sól, Oborniki i Brodnica. Co łączy te miejscowości położone w różnych regionach Polski? Te same ceny w każdym sklepie Lidl Polska! Niestety tego samego nie można powiedzieć o cenach w obiektach konkurencji – tam są one różne oraz wyższe nawet o ponad 28 złotych!

       

       

      W ramach Lidlowego Przeglądu Cenowego sieć zbadała ceny 15 przykładowych produktów w 10 sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz 10 obiektach Biedronka zlokalizowanych w różnych miejscowościach w Polsce. Przy porównaniu cen zostały wzięte pod uwagę te same produkty lub tożsame produkty marek własnych o tych samych pojemnościach i gramaturach. W wyniku porównania okazało się, że w sklepach konkurencji ceny nieustannie są różne, w zależności od miejscowości, w której robimy zakupy. Różnica wartości koszyków 15 produktów w Biedronkach to nawet ponad 28 złotych! Natomiast w każdym sklepie Lidl Polska ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same i niższe niż w Biedronce. Za przykład posłużyć mogą Police. Za koszyk 15 przykładowych produktów w sklepie Lidl Polska zapłacimy 269,76 zł (tyle samo te zakupy będą kosztować w krakowskim obiekcie sieci czy w Gdyni – lokalizacja nie będzie miała znaczenia!). W sklepie konkurencji w Policach za te produkty zapłacimy drożej, aż o ponad 28 zł – 298,35 zł. Co więcej, ceny będą różne w innych obiektach Biedronki – w różnych miejscowościach za te same zakupy zapłacimy inne kwoty!

      — Z naszego zestawienia wynika, że różnica w wartości porównywalnych koszyków w Biedronce i Lidlu to nawet ponad 28 złotych! W Lidl Polska traktujemy klientów uczciwie i odpowiedzialnie – nasza polityka cenowa jest transparentna: w każdym sklepie ceny są takie same. Ponadto naszym celem jest zapewnienie każdemu niskich, atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

       

       

      Jednym z celów Lidl Polska jest prowadzenie transparentnej i uczciwej polityki cenowej. Aby to osiągnąć sieć m.in. zainstalowała we wszystkich sklepach system elektronicznych oznaczeń cenowych (ang. Electronic Shelf Labeling, ESL). Wyglądem przypominają klasyczne ramki z cenami, ale są bezpośrednio połączone z systemem zarządzania towarami – dzięki temu zmiany cen oraz informacji o produkcie są na nie automatycznie przenoszone niemal w czasie rzeczywistym. Innym rozwiązaniem, który zwiększa komfort podczas zakupów, są kasy samoobsługowe, które również obecne są w każdym sklepie. Sieć rozwija też aplikację Lidl Plus, rozbudowując ją o nowe, innowacyjne funkcjonalności. Klienci korzystający z aplikacji mają dostęp do szerokiej oferty benefitów, takich jak m.in. specjalne kupony, oferty, zdrapki oraz cyfrowe paragony i gazetki.

      Kampania Lidlowy Przegląd Cenowy wystartowała w poniedziałek, 17 lutego, i będzie obecna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidl Polska, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów Havas Media.

      Link do landing page’a kampanii: http://www.lidl.pl/koszyk

      foto, źródło. Lidl

      Jeden komentarz do “W każdym Lidlu ceny są takie same i niższe nawet o 28 zł niż w Biedronce – kampania Lidlowy Przegląd Cenowy (wideo)

      • Hmm, czyli biedronka robi dużo lepszą robotę niż lidl, ustawiają ceny regionalnie, co jest dużo zdrowsze dla rynku i często klientów.

        Odpowiedz

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *