BadaniaMediaTVP

W Święta Wielkanocne widzowie wybrali ofertę TVP

W TOP10 najliczniej oglądanych programów w Święta Wielkanocne na pierwszym miejscu było główne wydanie „Wiadomości”, które w TVP1 w Poniedziałek Wielkanocny obejrzało wg NM* aż 2,2 mln widzów, przy udziałach 16,8%. TVP2 była anteną pierwszego wyboru w Wielką Sobotę. W Niedzielę Wielkanocną i Poniedziałek Wielkanocny liderem rynku była TVP1, uzyskując udziały 8,2% i 8,4%. W TOP10 weekendu znalazło się aż 7 programów i seriali należących do Telewizji Polskiej.

 

W Wielki Piątek 974 tys. widzów przy udziałach 8,5% według NM zgromadziła w TVP1 i TVP Polonia transmisja „Drogi Krzyżowej”, której przewodniczył Papież Franciszek. W Wielką Sobotę „Orędzie abpa Wojciecha Polaka na Wielkanoc” obejrzało w TVP1 i TVP Polonia według NM prawie 1,4 mln widzów, udziały obu anten wyniosły 11,9%.

W Niedzielę Wielkanocną widzowie najliczniej obejrzeli w TVP1 opowieść o życiu Kardynała Stefana Wyszyńskiego „Prorok”, według NM film obejrzało 1,5 mln osób przy udziałach na poziomie 12%.

W Poniedziałek Wielkanocny widzowie licznie obejrzeli czwarty odcinek serialu dokumentalnego „Ania”, który zgromadził według NM średnio 1,7 mln osób przy udziałach na poziomie 13,5%. Specjalny odcinek otwierający dziesiątą serię programu „Rolnik szuka żony” obejrzało tego dnia 1,6 mln osób, a udziały TVP1 w paśmie wyniosły 13%. Wyemitowany w Poniedziałek Wielkanocny premierowy odcinek serialu TVP1 „Polowanie na ćmy” obejrzało według NM 1,6 mln widzów, udziały wyniosły 11,7%. Wszystkie trzy poniedziałkowe propozycje Telewizji Polskiej znalazły się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu, były także liderami w swoich pasmach.

*NM – Nielsen Media

foto: mat. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *