Internet & Gry - Reklama

Weekend.Gazeta.pl prezentuje nowe cykle redakcyjne

magazynie online Weekend.Gazeta.pl zadebiutowały dwa nowe cykle redakcyjne. W serwisie premium Gazeta.pl można znaleźć pierwsze teksty z serii „Po prostu pieniądze” autorstwa Anny Kality oraz z cyklu „Millenialsi”, którego autorką jest Maria Organ.

 

W cyklu „Po prostu pieniądze” Anna Kalita rozmawia z ekspertami i ekspertkami między innymi o tym, co wolno komornikom, jakie sprawy wygrywają Polacy w sądach przeciwko byłym pracodawcom i jak nie dać się banksterom. W wywiadach dziennikarka porusza też problemy związane ze skrajnym ubóstwem, sytuacją samotnych matek oraz dzieci dziedziczących długi po rodzicach i dziadkach. Wszystkie teksty z cyklu można znaleźć tutaj.

W drugim najnowszym cyklu Weekend.Gazeta.pl  „Millenialsi”– Maria Organ zastanawia się nad tym, co ukształtowało pokolenie dzisiejszych 30- i 40-latków, jak radzi sobie ono z wyzwaniami współczesności i dlaczego czasami czuje się tak bardzo zagubione. Autorka do rozmów zaprasza socjologów, psychologów oraz samych przedstawicieli pokolenia – tych, którzy znaleźli swój sposób na oswajanie rozpędzonego świata i tych, którzy wciąż go szukają.

– Pierwsze teksty o millenialsach spotkały się z bardzo dużym odzewem naszych czytelników i czytelniczek. Ewidentnie jest to grupa, która ma potrzebę dyskutowania o swoim pokoleniumówi Anna Budyńska, redaktorka naczelna serwisu Weekend.Gazeta.plNatomiast pieniędzmi interesują się niemal wszyscy, ale niewiele osób mówi o nich szczerze i otwarcie. Anna Kalita w cyklu „Po prostu pieniądze” zapyta o wszystko, o co boimy lub wstydzimy się pytać w temacie finansówdodaje.

Weekend.Gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady i sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Magazyn online łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii – według badania Mediapanel we wrześniu br. czytało go 2,3 mln użytkowników (RU). Dodatkowo, przyciąga uwagę czytelników średnio przez 9 min. i 19 s.

foto. materiał prasowy Agora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *