BadaniaMediaTVP

Weekend rekordów dla Telewizji Polskiej

W niedzielę, 24 stycznia w TVP1 i TVP Sport 6,9 mln widzów obejrzało według MOR* w momencie najwyższej oglądalności transmisję zawodów „Pucharu Świata w skokach narciarskich” w Lahti. Tego dnia rekordowy pik 4, 2 mln osób (MOR) uzyskał w Jedynce kolejny odcinek serialu „Osiecka”. W sobotę, 23 stycznia, według MOR, „The Voice Senior” TVP2 miał najwyższy w sezonie pik 3,9 mln osób oraz zgromadził najliczniejszą średnią widownię obydwu części programu 3,3 mln. Liderem weekendu wśród wszystkich stacji telewizyjnych została TVP1.

 

Także według NAM** najliczniejszą widownię zgromadził 24 stycznia „Puchar Świata w Skokach Narciarskich” w Lahti. W TVP1 i TVP Sport konkurs indywidualny oglądało średnio ponad 4,8 mln widzów, a w momencie największej oglądalności 5,4 mln osób. Udziały anten wyniosły 35,1%. Także w sobotę 23 stycznia, dużym zainteresowaniem cieszyła się w Jedynce i TVP Sport transmisja konkursu drużynowego PŚ w Lahti. Łączna widownia wyniosła 4,2 mln osób a udziały 35,8%. Tego dnia rozegrane spotkanie Polska-Węgry w ramach „Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn” w Egipcie obejrzało w TVP1 2,6 mln widzów, a w piku ponad 3,4 mln. Średnie udziały anteny były na poziomie 19,5%.

Miniony weekend był rekordowy dla programów rozrywkowych i seriali TVP. Najliczniejszą widownię 3,4 mln osób zgromadziło 24 stycznia w TVP1 „Sanatorium miłości”. To najlepszy wynik programu w tym sezonie. Według MOR program w momencie największej oglądalności obejrzało 4,4 mln osób, a średnio 4,2 mln widzów. Udziały odcinka wyniosły 23,3%. Rośnie też zainteresowanie serialem TVP1 „Osiecka”, który w niedzielę zobaczyła rekordowa liczba ponad 2,7 mln widzów przy udziałach 17,3%. W sobotę, 23 stycznia w Dwójce kolejne przesłuchania w ciemno w „The Voice Senior” przyciągnęły ponad 2,5 mln widzów, przy udziałach 18% . To również najlepszy wynik tej edycji od początku emisji.

Wśród kanałów tematycznych Telewizji Polskiej, w niedzielę, 24 stycznia TVP Historia uzyskała najwyższe od początku roku udziały, które wyniosły 0,94%. Wśród wszystkich stacji telewizyjnych najwyższe udziały miała TVP1, które od piątku do niedzieli wyniosły odpowiednio: 9,5%, 10,5% i 12,8%.

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej

NAM** – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *