Badania

Weekendowe wieczory w Polsacie bezkonkurencyjne

W czasie nadawania wiosennych nowości: „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „The Story Of My Life. Historia naszego życia”, „W rytmie serca”, „Kabaret na Żywo” i „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” Telewizja POLSAT jest liderem w paśmie 4+. W przypadku dwóch ostatnich programów zwycięża również w grupie 16-49.
 

 
Weekendowe nowości Polsatu cieszą się ogromną sympatią widzów, od trzech tygodni przyciągając wysokie audytoria. „Taniec z Gwiazdami” ogląda średnio 3,1 miliona widzów, „Historię naszego życia” ponad 1,8 miliona, a program „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” niemal 1,7 miliona. Ponad 2,4 miliona widzów śledzi losy bohaterów serialu „W rytmie serca”, a ponad 1,7 miliona bawi się oglądając „Kabaret na Żywo”.
Po trzech odcinkach 8. edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” show przyciąga średnio 3,1 miliona widzów, notując wysokie udziały 20% w grupie 4+ i 16,3% w grupie 16-49. Taneczny show poprawił wyraźnie notowania pasma w porównaniu do wiosny 2017 roku. O 685 tysięcy widzów wzrosła średnia widownia. Wyraźnie wzrosły również udziały Polsatu w obu grupach: o 24% w grupie 4+ i o 44% w grupie 16-49.
Pełen wzruszających rozmów, emocji i łez program „The Story Of My Life. Historia naszego życia” również cieszy się ogromną popularnością widzów, mimo późnej pory emisji (po „Tańcu z Gwiazdami”). Jak dotąd jego średnia oglądalność to ponad 1,8 miliona widzów oraz udziały: 15,6% w grupie wszystkich badanych i 14,1% w grupie komercyjnej.
Liderem w obu grupach audytoryjnych po trzech tygodniach emisji jest muzyczny show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Zaskakujące metamorfozy oraz hity polskich i światowych gwiazd muzyki w dziewiątej odsłonie programu przyciągają średnio co tydzień niemal 1,7 miliona widzów. Przekłada się to na wysokie udziały na poziomie 16,3% w grupie 16-49 i 15,2% w grupie 4+.
Stałą, ogromną widownię w niedzielne wieczory utrzymuje serial „W rytmie serca”. Co tydzień losy bohaterów w Kazimierzu Dolnym śledzi ponad 2,4 miliona widzów. Daje to stacji 14,4% SHR w grupie wszystkich badanych i 12% SHR w grupie komercyjnej.
Z odcinka na odcinek zwiększa się oglądalność czwartego sezonu „Kabaretu na Żywo”. Pierwszy – wyemitowany 4 marca oglądało niespełna 1,2 miliona widzów, drugi – 1,9 miliona, zaś w ostatnią niedzielę Kabaret Paranienormalni i ich goście przyciągnęli przed telewizory ponad 2,1 miliona widzów. Średnia oglądalność po trzech tygodniach kabaretowego show to ponad 1,7 miliona widzów. W trakcie jego emisji z wynikiem 14% w obu grupach audytoryjnych udziałów Polsat jest liderem oglądalności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *