BadaniaMediaTVP

Widzowie licznie oglądali sportowe zmagania Polaków

6,2 mln widzów według MOR* zgromadził w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP Sport rozegrany w sobotę, 6 marca konkurs drużynowy mężczyzn na dużej skoczni podczas „Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2021”. Natomiast konkurs indywidualny MŚ rozegrany w piątek, 5 marca wg MOR obejrzało w Jedynce i TVP Sport w piku 5,4 mln osób.

 

Konkursy były hitem weekendu także według NAM**. W sobotę występ polskiej drużyny zobaczyło w TVP1 i TVP Sport średnio 4 mln widzów przy łącznych udziałach 32,4%, a w piku 4,5 mln widzów (35,3% udziałów). Piątkową rywalizację na MŚ w Oberstdorfie obejrzało na obu antenach 3,4 mln widzów z udziałami 28,1%, a w piku 4,2 mln widzów przy 31,1% udziałach.

Od czwartku, 4 marca do niedzieli, 7 marca w TVP1 i TVP Sport transmitowane były „Halowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce”. Najliczniejszą widownię w Jedynce zgromadziły transmisje w niedzielnym paśmie popołudniowym, które zobaczyło w momencie najwyższej oglądalności 2 mln osób, a średnio 1,3 mln widzów przy udziałach anteny 9,5%. Natomiast TVP Sport zgromadził w trakcie tej transmisji w piku 1,1 mln widzów, średnio ponad 900 tys. osób, a udziały wyniosły 6,6%.

Wśród seriali i programów weekendu najliczniejszą widownię 4,2 mln osób zgromadził według MOR w TVP1 finałowy odcinek „Sanatorium miłości”. Wg NAM pożegnanie z uczestnikami III edycji programu obejrzało 3,5 mln widzów przy udziałach 24,3%. Był to rekordowy odcinek tego sezonu. W ramówce zimowej „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,2 mln widzów, a udziały programu wyniosły 21,9%.

Pierwszy odcinek 3. sezonu serialu Jedynki „Stulecie Winnych” zgromadził w niedzielę wg MOR 3,5 mln widzów, a według NAM 3,4 mln osób przy udziałach 21,3%. To rekordowy wynik od 2019 r., czyli od początku emisji serialu w TVP1.

Program rozrywkowy Dwójki „The Voice Kids” najliczniejszą widownie zgromadził w sobotę, 6 marca. Odcinek obejrzało wg MOR 2,9 mln osób, a wg NAM 2,3 mln widzów przy udziałach anteny na poziomie 16,15%.

Liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych w miniony weekend była Jedynka z udziałami 10,6% w piątek, 8,5% w sobotę i 10,7% w niedzielę. W TOP 10 najliczniej oglądanych stacji telewizyjnych znalazł się TVP Sport, którego udziały w sobotę wyniosły 3,5% i były najwyższe od października 2019 r. Natomiast w piątek i niedzielę sportowy kanał Telewizji Polskiej uzyskując udziały na poziomie 3,2% zdeklasował konkurencję.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej **NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *