BadaniaMediaTVP

Widzowie pokochali seriale kostiumowe w Telewizji Polskiej – udany start „Kamerdynera” w TVP1

W niedzielę, 5 listopada 2,6 mln widzów obejrzało premierowy odcinek serialu kostiumowego „Kamerdyner”, który emitowany był o tej samej porze co superprodukcja TVP „Dewajtis”. W weekend główne wydania „Wiadomości” (na żywo) pokonały programy informacyjne konkurencji zarówno pod względem widowni jak i udziałów w paśmie. Od piątku do niedzieli „Wiadomości” w TVP1, TVP Info i TVP Polonia o godz. 19:30 obejrzało średnio ponad 2,7 mln widzów z udziałem ma poziomie 21%. W TOP10 programów weekendu 7 tytułów należy do anten Telewizji Polskiej. Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w pierwszy weekend listopada utrzymuje TVP1. Udział anteny od piątku do niedzieli wyniósł 7,1%. Na drugim miejscu znalazła się TVP2 z udziałem na poziomie 6,8%.

 

W minioną niedzielę na antenie TVP1 zadebiutował serial „Kamerdyner”, koprodukcja Telewizji Polskiej. Pięcioodcinkowy miniserial „Kamerdyner” jest rozszerzoną wersją filmu w reż. Filipa Bajona. Inspirowana faktami fabuła skupia się na powikłanych losach Polaków, Niemców i Kaszubów. W niedzielny wieczór pierwszy odcinek sagi oglądało aż 2,6 mln widzów z udziałami w paśmie na poziomie 18,5%. Jedynka w paśmie nadawania serialu była liderem rynku wśród wszystkich widzów.

Serial „Kamerdyner” przez cztery kolejne niedziele o godz. 20:20 w TVP1. Premiera następnego odcinka w niedzielę, 12 listopada.

Sympatią widzów cieszą się również kontynuacje. W niedzielny wieczór losy bohaterów programu TVP1 „Rolnik szuka żony” śledziło aż 2,8 mln widzów, co przełożyło się na 22,1% udziału. Ten tytuł również okazał się bezkonkurencyjny w swoim paśmie. W talent show Dwójki „The Voice of Poland” czas na etap live. W minioną sobotę zmagania uczestników, którzy dotarli do tego etapu, śledziło ponad 1,5 mln widzów (udział 12,6%).

Do TVP2 powrócił teleturniej muzyczny „Tak to leciało”Program prowadzą ponownie Sławomir i „Kajra”. Pierwszą odsłonę nowego sezonu oglądało w niedzielę w momencie najwyższej oglądalności 1,4 mln osób.

A w piątek widzowie obejrzeli finał przebojowego cyklu TVP2 „Rytmy Dwójki”. W ostatnim odcinku programu głosami widzów, wyłoniony został tytuł największego przeboju programu. Okazała się nim piosenka „Noc komety”, którą w duecie zaśpiewali Tomasz Szczepanik i Anna Deko. Wspólnie z wykonawcami, w momencie najwyższej oglądalności bawiło się ponad 1 mln widzów.

Dane: Nielsen Media

Fot. Rafał Pijański

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *