BadaniaMediaTVP

Widzowie wybrali weekend z TVP

Widzowie podczas długiego weekendu od 11 do 13 listopada najczęściej wybierali programy Telewizji Polskiej. Według MOR* w niedzielę, 13 listopada w TVP1 najliczniej oglądany był „Rolnik szuka żony”, który zgromadził w momencie najwyższej oglądalności 3,4 mln widzów. Transmitowaną tego samego dnia Galę jubileuszu 70- lecia TVP obejrzały w Jedynce w piku 3 mln osób (MOR). Liderem wśród wszystkich anten w piątek i niedzielę była TVP1 z udziałami odpowiednio 9,9% i 10,8%, w sobotę stacją pierwszego wyboru została TVP2, której udziały dzienne wyniosły 8,4%.

 

11 listopada, z okazji Narodowego Święta Niepodległości Telewizja Polska przygotowała specjalną ofertę programową. Transmisję z uroczystych obchodów 104. rocznicy odzyskania niepodległości w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało 1,6 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł łącznie 18,7% (dane NM**). Wśród anten TVP, na których emitowano programy dedykowane 104. rocznicy, rekordowe udziały w 3 grupach wiekowych zanotowała TVP Historia. Były one najwyższe od września 2022 r. W grupie 4+ wyniosły 0,86%, 16-59 były na poziomie 0,76%, a w grupie 16-49 antena zanotowała 0,45% udziały.

W sobotę, 12 listopada Telewizja Polska transmitowała uroczystości pogrzebowe Prezydentów RP na uchodźstwie. To podniosłe wydarzenie zgromadziło w TVP1 według MOR 493 tys. widzów, a według NM 437 tys. osób przy udziałach 5,27%. W TOP 10 programów weekendu niezmiennie najliczniejszą widownię gromadzi „Rolnik szuka żony”. 13 listopada według NM program obejrzało 2,9 mln osób a udziały Jedynki w paśmie wyniosły 24,12%. Wśród seriali świetną widownię gromadzi produkcja TVP1 „Wojenne dziewczyny”, którą w niedzielny wieczór obejrzało 2,1 mln widzów (dane MOR), a według NM prawie 2 mln osób przy udziałach 13,9%. 13 listopada Jedynka transmitowała z Teatru Wielkiego w Warszawie Galę Jubileuszową „70 lat TVP”. Uroczysty koncert przyciągnął do TVP1 według MOR 2,5 mln widzów, a według NM 2,2 mln osób. Udziały anteny wyniosły 16,7%.

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *