BadaniaSport w TVTVN Discovery Polska

Wielki Mecz przyciągnął więcej widzów!

Transmitowany na antenie TVN Wielki Mecz przyciągnął przed telewizory o ponad 416 000 więcej widzów, niż emitowany dwa lata temu mecz TVP vs. TVN. Telewizja TVN była liderem pasma popołudniowego, zarówno w całej populacji jak i grupie komercyjnej 16-49. W organizowanym przez Fundację TVN meczu zmierzyły się drużyny TVN oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

 

 

Wielkie emocje towarzyszyły nie tylko uczestnikom meczu, zgromadzonym na trybunach kibicom, ale także widowni przed telewizorami. Ponad 1,3 miliona osób śledziło w domach liczne bramki, które padły przy Łazienkowskiej w niedzielne popołudnie. Bramki dla TVN strzelili Robert Stockinger, Cezary Kucharski i Mariusz Przybylski.

Natomiast strzelcami drużyny WOŚP zostali Dariusz Dudek, Jan Szczęsny i Wojciech Mazolewski. Drużyna TVN zwyciężyła 4:3. Tegoroczne zmagania w ramach Wielkiego Meczu przyciągnęły przed ekrany ponad 416 000 widzów więcej niż piłkarskie starcie drużyny TVP kontra TVN z 2015 roku. Wzrost oglądalności tegorocznego Wielkiego Meczu dał stacji TVN pozycję lidera pasma popołudniowego, osiągając ponad 11% udziału w rynku.

Cały dochód ze sprzedaży biletów na Wielki Mecz oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, a dokładniej na zakup wielofunkcyjnej karetki dla Izby Przyjęć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *