Internet & Gry - Reklama

Wirtualna Polska partnerem medialnym Polskiej Ligi Esportowej

Wirtualna Polska i Polska Liga Esportowa łączą siły w promocji i rozwoju szeroko pojętego gamingu. Od kwietnia platforma WP Pilot transmituje rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale PLE. To krok na drodze do popularyzacji esportu w Polsce.

 

Polska Liga Esportowa – nowy rozdział w historii gamingu

Gaming jest obecnie jedną z najdynamiczniej rosnących gałęzi przemysłu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z lockdownem, udowadniając, że jest odporny na pandemię. Polska Liga Esportowa przygotowując rozgrywki w grach komputerowych wprowadza esport – zarówno pod kątem jakości, jak i towarzyszącej im oprawy – na zupełnie nowy, profesjonalny poziom, porównywalny do topowych projektów sportowych: UEFA, NBA czy NFL.

– Bardzo chętnie angażujemy się w sport elektroniczny. Zależy nam, aby docierał do użytkowników zarówno doskonale go znających jak i do tych, dla których będzie zupełną nowością. Chcemy przekazać, że esport to nie tylko gaming, ale również edukacja i zabawa. Wyeksponujemy go w naszych serwisach tak, aby wzbudzić w użytkownikach chęć zapoznania się z jego światem oraz aktualnymi rozgrywkamimówi Anna Szuszkiewicz, Head of Promotions & Sponsorship w WP.

Materiały i artykuły przygotowywane wspólnie przez Wirtualną Polskę i Polską Ligę Esportową będą publikowane w dedykowanej sekcji PLE na WP. Będą poruszać tematy m.in. historii esportu, tajników sukcesu i sylwetek legendarnych graczy czy pieniędzy w esporcie. Ponadto poszczególne zakładki podstrony Polskiej Ligi Esportowej w serwisie WP SportoweFakty (tj. „Wyniki/Kalendarz”, „Galerie”, „Wideo”) będą dodatkowo uzupełniane zapowiedziami i podsumowaniami dotyczącymi bieżących kolejek CSa: PGE Dywizji Mistrzowskiej i LOTTO Dywizji Profesjonalnej, PLE.GG: VALORANT NATIONS CIRCUIT, PLE.GG F1 CUP oraz kolejnych tytułów, które niebawem zostaną ogłoszone.

– Sport elektroniczny cechuje się wielką siłą przekazu, ogromną oglądalnością i stale dociera do coraz większego grona odbiorców, również wśród gwiazd i influencerów, chętnie angażujących się w promocję wirtualnej rozrywkipodkreśla Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.To esport wyznacza teraz trendy, a współpraca z tak dużym partnerem medialnym jest tego najlepszym przykładem. Mam nadzieję, że zachęcimy użytkowników Wirtualnej Polski do rozpoczęcia przygody z esportem i w przyszłości spotkamy się na wirtualnych mapach dodaje.

Zawodnicy podchodzący do rywalizacji w profesjonalny sposób stają się nowymi idolami masowej wyobraźni. Do głównych wyzwań Polskiej Ligi Esportowej i środowiska sportu elektronicznego należy obecnie wsparcie potencjału młodych, zdolnych ludzi i zapewnienie im warunków do szlifowania umiejętności, czyli inwestycja w utalentowanych graczy – przyszłych mistrzów, którzy będą piąć się w rankingach, osiągać sukcesy i brać udział w najbardziej prestiżowych wydarzeniach gamingowych na świecie.

Esportowe rozgrywki w telewizji WP Pilot

Od kwietnia widzowie telewizji WP Pilot mogą oglądać zmagania w jednym z najbardziej popularnych i znanych esportów – Counter-Strike: Global Offensive. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale – PLE.

Rok 2021 dla Polskiej Ligi Esportowej to nie tylko rozbudowa rozgrywek o nowe tytuły, utrzymanie najlepszych elementów rozgrywek i transmisji docenionych przez branżę oraz widzów. Celem, do którego nieustannie dąży PLE, jest wprowadzenie pierwszego etapu systemu premiowania drużyn za wyniki oraz wspierania ich rozwoju poprzez szkolenia z zakresu marketingu, dzielenie się know-how z branży mediowej i sportowej. W ramach planowanych działań w kolejnych latach, organizacja zamierza wspierać inicjatywy oddolne, w tym m.in. ligi amatorskie. Stopniowo wdrażany będzie też system szkolenia dla młodych adeptów esportu, trenerów oraz scoutów.

WP Pilot to jedna z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online. Serwis umożliwia oglądanie ponad 100 kanałów. W ofercie znajdują się stacje ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te dedykowane najmłodszym.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w marcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,9 mln Polaków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *