Internet & Gry - Reklama

Wirtualna Polska rozszerza WP Ads o kampanie wideo

WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.

 

Wirtualna Polska rozwija technologie w obszarze reklamy. Za pomocą WP Ads, narzędzia pozwalającego na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i innych wydawców zrzeszonych w sieci WPartner, klienci mogą zwiększyć zasięgi swoich kampanii i dotrzeć do ponad 90% użytkowników internetu w Polsce. Ostatnio narzędzie wzbogacono o nowe funkcjonalności. Do formatów opartych na performance marketingu dla e-commerce, dołączono formaty wizerunkowe budujące zasięg i wizerunek. Jednym z nich są kampanie wideo, dostępne również w opcji z emisją na Stronie Głównej WP. 

– Kampanie wideo często kojarzą się dużymi budżetami oraz drogą produkcją. Chcieliśmy udostępnić możliwość zamówienia takiej kampanii również mniejszym firmom. Już teraz widzimy zainteresowanie z ich strony. Pomimo ograniczonych możliwości, chętnie przygotowują odpowiedni materiał. Nasi obecni klienci mogą korzystać z łatwego zamawiania kampanii w modelu self-service. Mają dostęp do dashboardów analitycznych, pokazujących szereg statystyk w real-time – powiedział Kacper Krzak, Head of Self-Service w Wirtualnej Polsce.

Wideo w WP Ads zapewnia wysokie współczynniki efektywności reklamowej. Kampanie dostępne są w budżecie już od 1000 zł netto. Średnia widoczność wideo – 76,6% (wg standardu IAB – 50% playera przez minimum 2 sekundy). Średnie pełne odtworzenia: 73,7%. Średnia klikalność: 0,5-1%. Panel pozwala na konfigurację zamówienia: wybór grupy użytkowników, do której ma być kierowana kampania, określenie tematyki witryn czy wybór długości spotu (6, 15 i 30 sekund).

Panel WP Ads dostępny jest pod adresem https://ads.wp.pl/.

WP Ads oferuje rozliczenie za faktycznie zrealizowaną sprzedaż u klienta w kampaniach retargetingowych, w modelu CPC oferuje mailing i kampanie prospectingowe display. Dostępne są też kampanie display w modelu CPC i vCPM oraz reklama natywna w modelu CPC. Po zarejestrowaniu i zasilaniu konta na stronie ads.wp.pl można przystąpić do załadowania materiałów i ustawiania parametrów emisji reklam.

foto, źródło. Wirtualna Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *