WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową (wideo)

Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.

 

Kampania jest realizowana m.in. w kinach, radiu i serwisach Wirtualnej Polski. Fabuła 30-sekundowego spotu utrzymana jest w lekko niepokojącym klimacie. Opowiada on końcu pewnej ery – ery telewizji kablowej. WP Pączek pojawia się w nim jako zwiastun i symbol wolności w oglądaniu ulubionych programów. Zrywa ze wszelkimi ograniczeniami, jak miejsce, umowy, a nawet kabel. Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja Spot and Dot. Materiał wyprodukował i zrealizował zespół wideo Wirtualnej Polski.

Już prawie połowa klientów WP Pilota nie ma w domu telewizora, jesteśmy dla nich nowym i jedynym sposobem na telewizję linearnąmówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. Anna Michałowska, head of business serwisu dodaje, że jest to lepszy sposób na telewizję: kluczowym aspektem naszej kampanii jest pokazanie, że dostęp do najlepszych kanałów telewizyjnych można mieć na wyciągnięcie ręki, bez podpisywania długoterminowych umów, wiercenia ścian i umawiania z monterami. WP Pilot to platforma telewizyjna na miarę naszych czasów.

 

 

WP Pilot to jedna z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online, która oferuje elastyczne pakiety bez zobowiązań i długoterminowych umów. Nadawca współpracuje z największymi podmiotami na rynku i umożliwia oglądanie niemal 100 kanałów.

W ofercie znajdują się stacje ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Spośród nich ponad 30 kanałów jest darmowych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje na platformy Android, iOS, Windows i Xbox, Huawei Mobile Services, Samsung Smart TV oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku z WP Pilot korzystało ponad 2,4 mln realnych użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *