DVB-TMediaZapowiedzi TV

WP przygotowuje serial komediowy

„Pod włos” to sześcioodcinkowa komediowa produkcja, której akcja toczy się w salonie fryzjerskim. Premiera 7 listopada na stronie głównej WP, serwisach tematycznych i kanałach social media. Emisja kolejnych odcinków w każdą środę.

 

Akcja dzieje się w nietypowym salonie fryzjerskim, w którym pada więcej ciętych żartów niż włosów. Każdy odcinek to inna, przepełniona humorem historia fryzjera Adriana i jego stałej klientki Moniki. W tych rolach Rafał Mohr, znany z seriali „Graczykowie”, „Pitbull” oraz „Pierwsza miłość” oraz jedna z najzdolniejszych polskich parodystek, Kasia Kwiatkowska.

Za scenariusz i reżyserię odpowiadają Michał Hawliczek i Michał Adaszewski. Za koncepcję merytoryczną, nadzór produkcji oraz strategię reklamową serialu odpowiada WP brand studio. Dom mediowy Dentsu Aegis Network zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Producentem wykonawczym serialu „Pod włos” jest Agencja TVN. Projekt realizowany jest na zamówienie Polpharma SA dla marki Biotebal.

Serial „Pod włos” to połączenie projektu komercyjnego i artystycznego. Szeroka dystrybucja w serwisach Wirtualnej Polski, dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców, zaangażowanie świetnych aktorów i ekipy produkcyjnej. Działaliśmy zgodnie ze strategią – kontent ma znaczenie, ale równie ważny jest kontekst i precyzyjne targetowaniemówi Aleksandra Pietrzyk, dyrektor działu Branded Content Video w WP.

Projekt wpisuje się w trend budowania wizerunku i pozytywnych skojarzeń z marką poprzez dostarczanie wartościowego, dedykowanego i osadzonego w świecie marki kontentu o walorach rozrywkowych. Emisja serialu i towarzyszących działań reklamowych w ramach ekosystemu Wirtualnej Polski gwarantuje spójność, odpowiedni zasięg oraz impakt niezbędny do realizacji celów komunikacyjnych. Pozwala też dotrzeć do mniej uchwytnych odbiorców, jak użytkownicy AdBlocka czy tzw. TV light viewersmówi Rafał Klara, Strategy Manager w Dentsu Aegis Network.

Wraz z premierą serialu Wirtualna Polska przygotuje również sekcję specjalną, w której znajdą się artykuły i ciekawostki nt. pielęgnacji włosów. Treści przygotuje redakcja WP wspólnie z partnerem.  Poza artykułami znajdą się w niej także wszystkie odcinki serialu.

Akcja „Pod włos” to ukłon w stronę emocji kobiet, które towarzyszą im każdego dnia. Postanowiliśmy nadać marce Biotebal moc przywracania kobietom wiary w siebie, a nie tylko poprawy fizycznego wyglądu. Serial i wykorzystanie postaci fryzjera to nawiązanie do kampanii telewizyjnej, w której prezentowaliśmy recepty na zdrowe włosy mówi Joanna Szczygieł, Starszy Kierownik Produktu Biotebal.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *