Internet & Gry - Reklama

#WszystkoDlaSportu pod takim hasłem startuje komunikacja nowego serwisu Przeglądu Sportowego Onet

Pod adresem przegladsportowy.onet.pl zadebiutował dzisiaj nowy serwis sportowy Ringier Axel Springer Polska. Serwis łączy treści Sport.onet.pl oraz Przegladsportowy.pl, a także to, co najlepsze w obu markach: popularność i dynamikę Onetu z eksperckością Przeglądu Sportowego.

 

Przegladsportowy.onet.pl będzie jedynym, samodzielnym serwisem sportowym Ringier Axel Springer Polska. To kolejny krok w kierunku budowy najpopularniejszego, najbardziej kompletnego sportowego medium internetowego w Polsce. Serwis w swojej ofercie dostarcza użytkownikom eksperckie materiały, relacje na żywo, rzetelne treści tekstowe, wideo oraz audio. W lutym tego roku połączono newsroomy Onet Sport i Przeglądu Sportowego i stworzono jeden zespół Przeglądu Sportowego Onet. Szefem połączonej redakcji został Jacek Stańczyk, a jego zastępcą Paweł Wołosik.

– Nowy serwis Przegląd Sportowy Onet to najbardziej komplementarne oraz nowoczesne medium sportowe w Polsce. Pod jednym adresem łączymy innowacyjne rozwiązania z ponad 100-letnią tradycją. Nasz zespół dziennikarzy tworzy codziennie znakomite, najwyższej jakości sportowe treści i teraz pokażemy je w atrakcyjny, łatwo przystępny i nowoczesny sposób. Chcemy, żeby nasz serwis był dla kibiców medium pierwszego wyboru, bo jesteśmy naturalnym i najlepszym przekaźnikiem emocji, które zapewniają nam sportowcy mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.

Layout nowego serwisu podkreśla bogactwo i różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy Przeglądu Sportowego Onet. Dziś zespół, poza tekstami i relacjami na żywo, przygotowuje też 2 programy wideo i 3 podcasty. Przegląd Sportowy Onet stawia na mocniejszą ekspozycję treści swoich dziennikarzy. Góra nowej strony głównej została zaprojektowana tak, aby pokazać więcej materiałów autorskich. Nowy serwis porządkuje treści według najpopularniejszych dyscyplin oraz pomaga szybciej docierać do materiałów poświęconych konkretnej lidze lub rozgrywkom. Ofertę redakcyjną uzupełnia terminarz i tabele dostępne z poziomu strony głównej serwisu oraz podstron Przeglądu Sportowego Onet.

Wraz z premierą nowego serwisu, w sierpniu zadebiutują 4 nowe cykle redakcyjne: Ikony sportu – seria wywiadów z największymi sportowcami w historii, podcast Izabeli Koprowiak i Piotra Żelaznego oraz dwa programy wideo.

Ikony sportu – cykl wywiadów z największymi, najbardziej rozpoznawalnymi sportowcami w historii. Pierwszym wywiadem z mistrzowskiego cyklu, jest rozmowa z Igą Świątek. Kolejnymi wybitnymi sportowcami, którzy pojawią się w “Ikonach sportu” są m.in: Usain Bolt, najbardziej rozpoznawalny i najbardziej utytułowany sprinter na świecie; Christo Stoiczkow – bułgarski piłkarz i trener, wicekról strzelców mundialu 1994, Kamil Stoch – 3-krotny mistrz olimpijski, jeden z najlepszych skoczków narciarskich w historii, Joanna Jędrzejczyk – najpopularniejsza i najbardziej utytułowana polska zawodniczka MMA w historii, Philipp Lahm – legenda Bayernu Monachium i piłkarski mistrz świata z 2014 roku oraz Toto Wolff – szef zespołu Mercedesa w Formule 1.

W nowym serwisie zadebiutują także dwa programy wideo: „Sport&pieniądze”, pokazujący finansowe ciekawostki wokół sportu oraz „Blisko sportu” – reporterski format wideo, w którym dziennikarze Przeglądu Sportowego Onet będą poruszali i omawiali problemy wokół polskiego sportu i polskiej piłki.

Piłkarski podcast Izabeli Koprowiak i Piotra Żelaznego jest nową produkcją audio w ofercie serwisu. Dziennikarka Przeglądu Sportowego Onet i założyciel Magazynu Kopalnia co tydzień podsumują najważniejsze wydarzenia w polskiej i światowej piłce.

W ofercie sportowej znajduje się już 5 innych popularnych wśród użytkowników formatów audio i wideo przygotowywanych przez dziennikarzy Przeglądu Sportowego Onet: programy: „Misja Sport” Aldony Marciniak i Łukasza Kadziewicza; „Misja Futbol” Łukasza Olkowicza z Dariuszem Szpakowskim, Mateuszem Święcickim i Łukaszem Wiśniowskim oraz podcasty: „W cieniu sportu” Łukasza Kadziewicza, „Prześwietlenie” Łukasza Olkowicza i „Znamy się z żużla” Kamila Tureckiego.

W serwisie Przegląd Sportowy Onet debiutuje także 5 nowych produktów reklamowych. Będą to m.in. formaty zlokalizowane przy: treściach audio i wideo oraz przy elementach wynikowych.

– Druga połowa 2022 roku będzie obfitowała w ważne wydarzenia sportowe. Przed nami siatkarskie mistrzostwa świata, częściowo rozgrywane w Polsce. W listopadzie zaś wszyscy będziemy kibicować reprezentacji podczas mundialu w Katarze. Nie wyobrażam sobie lepszego momentu, aby zaprezentować naszym czytelnikom oraz klientom nowy Przegląd Sportowy Onetmówi Mateusz Aleksandrowicz, Head of New Business Sport Online w RASP.

Start nowego serwisu Przegląd Sportowy Onet wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH, DOOH i w kinach. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz Newsweek, Fakt, Przegląd Sportowy i Auto Świat.

Kampanię przygotował Dział Marketingu i Dział Kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada Dział Marketingu i Dział Kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Nowy serwis internetowy zrealizowany został dzięki kompleksowej, cyfrowej platformie wydawniczej Ring Publishing rozwijanej przez inżynierów Ringier Axel Springer Tech.

#WszystkoDlaSportu pod jednym adresem: https://przegladsportowy.onet.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *