„Wyborcza na Środek Lata” wraz z polityczną grą planszową w sobotę z „Gazetą Wyborczą”

Noblistka Swietłana Aleksijewicz opowiada o miłości i dzieciństwie, ks. Adam Boniecki radzi, jak przeprowadzić rachunek sumienia, a Jerzy Owsiak mówi o tym, jak będzie wyglądał tegoroczny Pol’and’Rock Festival – te i wiele innych tekstów będzie można znaleźć w „Wyborczej na Środek Lata”, czyli specjalnym wydaniu „Magazynu Świątecznego”, które ukaże się w sobotę, 27 lipca br. Czytelnicy otrzymają też „Wielką Grę Wyborczą” – polityczną grę planszową z ilustracjami Andrzeja Milewskiego znanego jako Andrzej Rysuje.

 

 

W „Wyborczej na Środek Lata” przeczytać będzie można m.in. rozmowę Ludmiły Anannikovej ze Swietłaną Aleksijewicz, w której pisarka opowiada o sytuacji politycznej na Białorusi i w Rosji, Czarnobylu oraz o swoim dzieciństwie i miłości, wywiad z Marcinem Piotrowskim, który jako jedyny w radzie Lubaczowej zagłosował przeciw deklaracji anty-LGBT, a także rozmowę z ks. prof. Andrzejem Kobylińskim o szamańskich praktykach w polskim Kościele. Redakcja publikuje także rachunek sumienia przygotowany przez ks. Adama Bonieckiego oraz rozmowę z Jerzym Owsiakiem o Woodstocku i tegorocznym Pol’and’Rock Festival.

Czytelnicy znajdą w numerze także reportaż Doroty Borodaj, który ukazał się w magazynie „Kontakt” pt. „Ola kocha Jezusa i Agatę. Kościół mówi: grzech”, analizę dotyczącą wilków w polskich lasach oraz rozmowę z urbanistą Mikaelem Colville’em-Andersenem o tym, czy rowery mogą uratować świat.

Wraz ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego” czytelnicy otrzymają „Wielką Grę Wyborczą” – pierwsza polską planszówkę polityczną, do której scenariusz przygotował dziennikarz „Gazety Wyborczej” Marcin Kącki, a rysunki wykonał Andrzej Milewski znany jako Andrzej Rysuje. W grze kilka opcji politycznych walczy o władzę, politycy eliminują się wzajemnie na skutek różnych decyzji i przeciwności losu. Zabawa ma formę klasycznego węża, przeznaczona jest dla od 2 do 6 osób.

„Gazeta Wyborcza” z „Magazynem Świątecznym”, „Wysokimi Obcasami”, „Naszą Europą” oraz polityczną grą planszową ukaże się w sobotę, 27 lipca br. w cenie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio, Muzo FM), internecie (Google, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach, na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *