Wydawnictwo Bauer rozszerza akcję „Prenumerata dla Bliskich”

Pomimo wielu zmian nawyków wymuszonych przez koronawirusa Polacy nadal chętnie kupują prasę, wynika z pierwszych prognoz sprzedażowych Bauera. Przywiązanie do ulubionych tytułów sprawia, że pomimo początkowego spadku sprzedaży w niektórych segmentach sieci detalicznej, magazyny na obecną chwilę prawie nie odczuły negatywnych skutków wprowadzonych ograniczeń w handlu i swobodnym przemieszczaniu się kupujących.

 

 

 

 

Wydawnictwo Bauer, obserwując niesłabnące zainteresowanie swoimi tytułami ,rozszerzyło ofertę „Prenumeraty dla bliskich” adresowaną do tych, którzy nie chcą lub nie mogą wychodzić z domów, do 19 najważniejszych tytułów plus wydania specjalne.

Specjalna oferta dostępna jest w sklepie czytelnia.pl.

Dodatkowo  do czytania prasy namawia Tele Tydzień poprzez korzystanie z nakładek na zdjęcia profilowe na FB  #jestemwdomuczytamprase, promujących czytanie prasy. Z takiej nakładki można skorzystać wchodząc na profil FB Tele Tygodnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *