Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

Dzięki inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci i innowacyjnych produktów, rośnie liczba klientów szybkiego internetu i cyfrowej telewizji UPC Polska.
 
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*).
Główne wydarzenia I kwartału:

  • UPC Polska zwiększyło zasięg swojej nowoczesnej sieci do 3 184 100 gospodarstw domowych, poszerzając go w I kwartale o kolejne 26 500 mieszkań
  • Liczba sprzedanych usług (RGU) szybkiego internetu wzrosła o 6400 do 1 111 500, a cyfrowej telewizji – o5600 do 1 010 500
  • Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a zapewniającego najlepszą jakość wifi w domu ConnectBoxa – ponad 188 tys.
  • UPC Polska rozpoczęło wdrażanie usługi Replay TV i zaoferowało klientom platformy Horizon nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera
  • Odbyła się gala finałowa 4. edycji programu Think Big, przeznaczona dla firm z regionu CEE

Liczba cyfrowych usług I kwartale 2017 r.:
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska:
W I kwartale kontynuowaliśmy inwestycje w zwiększanie zasięgu naszej nowoczesnej sieci, dzięki czemu już blisko 3,2 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu naszego superszybkiego internetu i telewizji cyfrowej UPC. Rozpoczęliśmy wdrażanie przełomowej usługi Replay TV, kontynuując rozwój innowacyjnej platformy Horizon, z której korzysta już ponad 300 tys. klientów. W kolejnych kwartałach będziemy dalej rozwijać wartość i jakość naszej oferty oraz cyfrowych usług, inwestując w poprawę jakości obsługi, by stale podnosić satysfakcję naszych klientów.   
Więcej użytkowników usług cyfrowych i Replay TV
Dzięki stałym inwestycjom UPC w rozwój cyfrowej oferty oraz jakości produktów i obsługi, w I kwartale 2017 roku wrosła liczba sprzedanych cyfrowych usług: szybkiego internetu o 6400 do 1 111 500, a telewizji cyfrowej o 5600 do 1 010 500. W I kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój nowoczesnej platformy telewizji cyfrowej Horizon, z której na koniec marca korzystało ponad 303 tys. klientów: aby zwiększać ich satysfakcję, operator wprowadził nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera oraz rozpoczął wdrażanie nowoczesnej usługi Replay TV, która pozwala na oglądanie ulubionych programów telewizyjnych nawet do siedmiu dni wstecz.
Jeszcze większy zasięg sieci
Kontynuując inwestycje w rozwój infrastruktury, na koniec I kwartału 2017 roku zasięg szerokopasmowej sieci UPC Polska wyniósł blisko 3,2 mln gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o ponad 26 500 nowych mieszkań, które mogą korzystać z cyfrowych usług UPC.
4. edycja programu Thing Big
W marcu odbył się finał 4. edycji programu Think Big, skierowanego do przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Główną nagrodę – 10 000 euro oraz zaproszenie do współpracy od UPC – otrzymała firma CallPage. Nagrodę Jury, o tej samej wartości pieniężnej, otrzymał projekt VoicePin.
UPC Polska nagrodzone za jakość obsługi klientów i program Think Big
UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku, przyznawana przez konsumentów. Rynek docenił też program dla przedsiębiorców Think Big – UPC Polska otrzymało Złotą Antenę Świata Telekomunikacji w kategorii CSR za „wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu opartego na nowych technologiach”.
* RGU – Revenue Generating Unit czyli liczba sprzedanych usług

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *