„Wysokie Obcasy” ponownie wybierają swoją Superbohaterkę

Już po raz piąty „Wysokie Obcasy” – sobotni magazyn „Gazety Wyborczej” – organizuje plebiscyt na „Superbohaterkę Wysokich Obcasów”. Kapituła, czytelniczki i czytelnicy oraz partner nagrody wybiorą kobiety, które najbardziej poruszyły ich wyobraźnię w minionym roku. Laureatki poznamy w poniedziałek, 30 marca br. podczas uroczystej gali w Teatrze Studio w Warszawie.

 

 

 

 

W plebiscycie nominowanych jest 12 niezwykłych kobiet, które swoim życiem, postawą i wyznawanymi wartościami rozpaliły wyobraźnię czytelników „Wysokich Obcasów”. To osoby, które swoją śmiałością zmieniają świat, zarażają innych energią, potrafią przezwyciężać zarówno osobiste bariery, jak i społeczne czy polityczne ograniczenia. Ich historie opisywała w minionym roku redakcja tygodnika.

W piątej edycji plebiscytu nominowane są: Weronika Rosati, Sylwia Gregorczyk-Abram, Janina Bąk, Weronika Nawara, Lidia Nwolisa, Anna Misiewicz, Joanna Pajkowska, Ewa Zgrabczyńska, Aneta Sulwińska, Jadwiga Klata i Extinction Rebellion, Nina Patalon oraz Patrycja Krzymińska.

Sylwetki wszystkich nominowanych bohaterek można znaleźć na stronie Wysokieobcasy.pl/superbohaterka

„Superbohaterkę Wysokich Obcasów” wybierze kapituła. Swoją nagrodę będą mogli przyznać również czytelnicy i czytelniczki, głosując na stronie  Wysokieobcasy.pl/superbohaterka.
Osoby, które zdecydują się uzasadnić swój wybór, będą mogły wygrać nagrody ufundowane przez partnerów plebiscytu. Głosowanie rozpoczęło się w sobotę, 22 lutego br. i potrwa do soboty, 14 marca br.

W tym roku po raz pierwszy przyznana zostanie również honorowa nagroda „Superbohaterki Dekady”, którą redakcja wręczy noblistce Oldze Tokarczuk w podziękowaniu za jej myśli i słowa.

Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali w poniedziałek, 30 marca br. w Teatrze Studio w Warszawie.

Plebiscyt „Superbohaterka Wysokich Obcasów” wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki) oraz w internecie (Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl, Facebook i Instagram). Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *