Prasa - Ksiązka

„Wysokie Obcasy Praca” – nowy tytuł dla kobiet o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka jest bohaterką okładki nowego magazynu Agory „Wysokie Obcasy Praca”, który ukaże się w piątek, 1 grudnia br. To kontynuacja wydanego w maju br. wydania specjalnego „Wysokich Obcasów” pt. „IT Girls”.

 

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

 

– Nowy tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Nie rezygnujemy z „It Girls” – technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie – mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”. 

 

Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jak nauczyć się kodowania i zostać IT girl, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, jak pracować mniej, ale efektywniej, co zrobić, żeby dostać pracę w Google’u. Redakcja podpowie też, jak nie wpaść w pułapkę wielozadaniowości, co umieszczać w życiorysie w czasach portali rekrutacyjnych oraz jak wybrać aplikację, która pomaga medytować i obniża poziom stresu. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości.

 

W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

 

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł – w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz – w formie cyfrowej – na Publio.pl.

 

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów”.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *