Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierającej świętowanie ponad 1 miliona klientów w Plushu.
Metryczka kampanii:
Kampania: Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę. Do tego kup Motorolę moto g51 5G w supercenie. Plush
Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje
Termin obowiązywania kampanii: 14.03 – 17.04.2022
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Dom mediowy: iProspect
Reżyser: Mitja Okorn
Postprodukcja: Human Ark
Media: TV, Online, Radio, BTL
Szczegóły mediowe:
Kampania TV – emisja spotu 30” i 15” w TV oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości” i „Ninja Warrior Polska”.
Kampania online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów.
Kampania radiowa – spot 30” w stacjach ogólnopolskich.
Kampania outdoorowa na nośnikach digital oraz na tablicach citylights.