Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierającej świętowanie ponad 1 miliona klientów w Plushu.

 

 

 

 

Metryczka kampanii:

Kampania: Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę. Do tego kup Motorolę moto g51 5G w supercenie. Plush

Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje

Termin obowiązywania kampanii: 14.03 – 17.04.2022

Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Dom produkcyjny: TFP

Agencja: Freundschaft

Dom mediowy: iProspect

Reżyser: Mitja Okorn

Postprodukcja: Human Ark

Media: TV, Online, Radio, BTL

Szczegóły mediowe:

Kampania TV – emisja spotu 30” i 15” w TV oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości” i „Ninja Warrior Polska”.

Kampania online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów.

Kampania radiowa – spot 30” w stacjach ogólnopolskich.

Kampania outdoorowa na nośnikach digital oraz na tablicach citylights.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *