Internet & Gry - Reklama

Zmiana regulaminu OnetPoczty

Z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie regulamin OnetPoczty oraz zasady świadczenia usługi OnetPoczty.
 

 
Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. Jednocześnie chcemy świadczyć naszą usługę na przejrzystych zasadach, dlatego wprowadziliśmy jasne, łatwiejsze w zrozumieniu zapisy.
Zmianie ulegają przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe, będą one  dotyczyły wszystkich Użytkowników.
Zalogowanie się na koncie OnetPoczty po 25.05.2018 r. oznaczać będzie akceptację nowego regulaminu oraz nowych zasad świadczenia usługi.
Nowy regulamin znajdziesz tu. Prosimy, abyś się z nim zapoznał we własnym zakresie.
Na tej stronie zamieściliśmy stary regulamin.
Poniżej najważniejsze kwestie, które zmieniły się w zasadach świadczenia usługi OnetPoczty.
Wprowadziliśmy pakiety, dopasowane do nowych regulacji prawnych, jak również Twoich potrzeb, o brzmieniu następującym:

  1. W pakiecie bezpłatnym: „poczta za 0 złotych” uwzględniamy Twoje dotychczasowe zgody marketingowe, w brzmieniu:
    • „Zgadzam się na przetwarzanie przez Onet Holding Sp. z o.o. moich danych osobowych w celach marketingowych. (Na podstawie tej zgody, Twoje dane osobowe z konta OnetPoczty oraz zebrane informacje o Twojej aktywności w serwisach lub innych funkcjonalnościach (aplikacje, skrypty) podmiotów z grupy kapitałowej, do której należy Administrator będą wykorzystywane do prezentowania Ci reklam produktów i usług naszych zaufanych partnerów, dopasowanych do Twoich zainteresowań)”;
    • „Zgadzam się na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej dostarczanej przez Onet Holding Sp. z o.o. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych. (Na podstawie tej zgody, będziesz mógł otrzymywać mailingi z dopasowaną do Twoich zainteresowań reklamą produktów i usług naszych lub naszych zaufanych partnerów)”.
  2. W każdej chwili możesz wycofać udzielone zgody i przejść do usługi OnetPoczty płatnej. Wycofanie zgód nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie danych w celach marketingowych i otrzymywanie mailingów reklamowych – wycofaj zgody i przejdź do opłacenia OnetPoczty płatnej https://konto.onet.pl/data.html

Informujemy Cię także o Twoich prawach wynikających z nowych przepisów oraz o wszystkich celach przetwarzania Twoich danych osobowych i podstawach prawnych przetwarzania] Administrator danych osobowych: „Administratorem danych osobowych jest Onet Holding sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 52. Podanie danych jest dobrowolne, a osobie podającej dane przysługuje prawo dostępu do danych, prawo sprostowania danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo usunięcia danych, wyrażenie sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo złożenia skargi do organu nadzorczego ochrony danych osobowych. Podstawą przetwarzania danych osobowych podanych przy założeniu lub edycji Konta jest realizacja umowy (Regulamin). Dane z Konta mogą być przetwarzane w celu marketingowym Administratora (uzasadniony interes), wobec czego możesz wyrazić sprzeciw. W zakresie, w jakim ww. dane są przetwarzane w celu realizacji umowy (Regulamin) lub są przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych.
Jeżeli wyraziłeś powyżej zgody marketingowe – Twoje dane z Konta i zebrane informacje o Twojej aktywności w serwisach lub innych funkcjonalnościach (aplikacje, skrypty) podmiotów z grupy kapitałowej, do której należy Administrator, mogą być wykorzystane do prezentowania Ci reklam produktów i usług naszych zaufanych partnerów. Zgody możesz wycofać w każdym momencie.”
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz odstąpić od Umowy o świadczenie usługi OnetPoczta, jeżeli nie zgadzasz się z postanowieniami nowego regulaminu.
W tym celu należy, w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszej wiadomości, zalogować się na swoje konto pod adresem: https://konto.onet.pl/delete.html lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na adres e-mail: poczta@grupaonet.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *