MediaWAŻNE

Zmiana wizerunku kanału Da Vinci (wideo)

Świętując dziesiątą rocznicę nadawania kanału Da Vinci Learning, Da Vinci Media wprowadza dzisiaj nową, przejrzystą i nowoczesną nazwę kanału. Jednocześnie nadawca wprowadza nazwy poszczególnych bloków programowych.
 

 
Kanał edukacyjny dla całej rodziny, Da Vinci, będzie odtąd podzielony na antenie na dwa bloki programowe: dla dzieci i rodziny oraz dla dorosłych (po godz. 20:00). Dzisiejsza zmiana oprawy będzie widoczna w bloku programowym dla dzieci i rodziny, zmiana bloku dla dorosłych jest zaplanowana na koniec 2018r. Kanał zmienia na antenie nazwę dziennego bloku programowego na Da Vinci Kids, zmienia logo i liternictwo na antenie i poza nią a także kolory i charakter. Zmiana wizerunku będzie także widoczna na stronie www, w mediach społecznościowych oraz nowej aplikacji Da Vinci Kids App, która wystartuje w 2018r. na wybranych rynkach.
Powodem zmian była chęć nawiązania silniejszej więzi z dziećmi i rodzicami. Nowa nazwa „Da Vinci Kids” jasno informuje, co oferuje kanał i kiedy widz może się spodziewać swoich ulubionych programów. Kanał ma także nowe hasło – „Daj się zadziwić każdego dnia” – w myśl którego codzienne rzeczy będą przedstawiane w niecodzienny sposób. Spoty autopromocyjne zapowiadają zabranie widza w zadziwiającą podróż, podczas której zabawa z grawitacją, fizyką i masą odkrywa w zwykłych rzeczach niezwykłe właściwości.
“Wierzymy, że nauka może być dobrą zabawą i znaczącym doświadczeniem. Do zmiany wizerunku podeszliśmy z mocnym postanowieniem przyciągnięcia i zaangażowanie młodszej widowni, dając jej ważny edukacyjne przekaz” powiedział Ferdynand Habsburg – założyciel i Dyrektor Zarządzający Da Vinci Media „Chcemy, aby następne pokolenie wzrastało szukając inspiracji dookoła siebie , podążając za ciekawością i budząc swojego wewnętrznego odkrywcę. Cieszymy się, przedstawiając nasze nowe oblicze, które wszystko to odzwierciedla.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *