Internet & Gry - Reklama

Zmiany w strukturze biura reklamy Gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl nieustannie się rozwija, zapewniając klientom szyte na miarę kampanie i projekty specjalne. Jeszcze skuteczniejszą realizację tej misji zapewni współdziałanie dwóch zespołów funkcjonujących w ramach biura – produktu reklamowego i projektów specjalnych, które zmienią się w dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Na jego czele stanie Magdalena Krysztofczyk.

 

Od 1 lutego br. w ramach biura reklamy Gazeta.pl funkcjonować będzie dział rozwoju projektów i produktów reklamowych, który w jeszcze lepszy sposób będzie wykorzystywał atuty obu zespołów. Zmiana ułatwi budowanie nowych kompetencji oraz usprawni procesy związane z utrzymaniem, rozwojem i realizacją oferty reklamowej Gazeta.pl.

 Połączenie wiedzy i kompetencji obu zespołów pozwoli nam wyjść poza istniejące ramy i dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe rozwiązania reklamowe oraz sprawniej realizować projekty mediowe tłumaczy Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Sytuacja rynkowa wymaga od nas elastyczności, a wprowadzone zmiany z pewnością usprawnią funkcjonowanie biura reklamy Gazeta.pl dodaje Wysocki.

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierownik zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 r. W nowej roli – dyrektor działu rozwoju projektów i produktów reklamowych do jej zadań będzie należało m.in. wypracowanie formuły działania zespołu, który połączy kompetencje specjalistów z obu obszarów dostarczając i realizując najlepsze rozwiązania reklamowe.

Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 r. pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.

– Gazeta.pl nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wychodzą naprzeciw zarówno oczekiwaniom naszych użytkowników, jak i klientów mówi Krzysztof Beniowski, szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl. – Już teraz możemy pochwalić się chociażby niezwykle efektywnym marketplacem czy nowatorskimi rozwiązaniami dedykowanymi branży motoryzacyjnej. Jestem przekonany, że dołączenie do naszego zespołu Dominiki Bogusz przyczyni się do zwiększenia efektywności procesów oraz znalezienia nowych szans przychodowych dla obszaru e-commerce w Gazeta.pl  dodaje Beniowski.

Gazeta.pl mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie reklamowej. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość oraz wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu. Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formaty reklamowe, takie jak „Click2Shop”, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *