BadaniaMediaTVP

Znaczący wzrost udziałów TVP Info w lipcu 2025

TVP Info odnotowało znaczący wzrost udziału anteny o 26% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W minionym miesiącu wzrosły także udziały programów informacyjnych i programów publicystycznych emitowanych na tej antenie. Na głównych antenach TVP w lipcu liczną widownię gromadziły koncerty trasy „Lata z Radiem i Telewizją Polską” i mecze Polek na EURO 2025.

 

Wzrosty udziałów dotyczą nie tylko całej anteny informacyjnej Telewizji Polskiej, ale również programów informacyjnych:

„19.30” – udział programu w TVP Info wzrósł o 22% (łącznie dla trzech anten o 9%),

„Pytanie dnia” – wzrost udziałów o 23%,

„Teleexpress” – udział wzrósł o 31%, a widownia aż o 35%,

„Teleexpress Extra” – wzrost udziałów o 21%.

Wzrost udziałów zanotowały także autorskie formaty TVP Info:

„Sprawdzamy”, po zmianie pasma emisji, zanotował spektakularny wzrost udziałów o 175,5%,

„Oko na świat” zwiększyło udział w paśmie o 45%, a widownię aż o 112%.

5 lipca rozpoczęła się trasa „Lata z Radiem i Telewizją Polską”. 4 koncerty transmitowane w TVP2 w minionym miesiącu zgromadziły średnio ponad 900 tys. osób. Najliczniej oglądana była transmisja 12 lipca z Elbląga, która w szczytowym momencie przyciągnęła przed ekrany ponad 1,2 mln widzów.

Także w lipcu na antenach TVP transmitowane były grupowe mecze polskiej reprezentacji w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej kobiet, które zgromadziły wielu widzów. Najliczniej oglądana była transmisja meczu Polek z Niemkami 4 lipca – obejrzało ją ponad 2 mln osób: w TVP1 i TVP Sport w domu i poza domem – 1,9 mln widzów (18,5% udziału w rynku tv), a kolejne ponad 100 tys. użytkowników śledziło transmisję online za pośrednictwem TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej.

foto, źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *