BadaniaDVB-TMedia

Zoom TV najszybciej rosnącym kanałem MUX-8

W maju 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest rekordowym miesięcznym wynikiem tego kanału i jednocześnie najlepszym miesięcznym rezultatem jednej stacji spośród wszystkich, które rozpoczęły nadawanie na ósmym multipleksie (MUX-8) jesienią 2016 roku.

 

 

Majowy wynik Zoom TV oznacza, że kanał ten zanotował wzrost o ponad 46 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem 2018 roku (SHR%, All 16-49).

W omawianym miesiącu Zoom TV osiągnął również wzrost innych istotnych wskaźników oglądalności. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie, wyniosła 550,8 tys., czyli o ponad 23 proc. więcej niż w maju 2018 roku (RCH, All 16-49).

Średnia oglądalność minutowa kanału wyniosła 13,5 tys. widzów, czyli prawie 55 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49).

O ponad 30 proc. w stosunku do maja 2018 roku wydłużył się średni dzienny czas oglądania stacji, który w maju 2019 wyniósł 36 minut i 31 sekund (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej Zoom TV.

Hitami programowymi maja 2019 roku w Zoom TV były m.in. programy kabaretowe, film Gang Olsena idzie na wojnę, reality tv Rosyjski Projekt Lady oraz dokumenty Skandale Hollywood i Moja tajemnicza choroba.

* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live

Zoom TV to telewizja pełna wrażeń: tajemnicze historie, sensacyjne opowieści, fascynujące dokumenty, wciągająca rozrywka i ulubione polskie kabarety. Kanał jest dostępny na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej (poz. 39) oraz w ofertach operatorów kablowych (m.in. UPC Polska – 114/156; Vectra – 141/176; Netia – 27; Multimedia Polska – 221, Toya – 10; Inea – 25) i platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat – 155; nc+ – 42; Orange – 36). Właścicielem Zoom TV jest Kino Polska TV SA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *