BadaniaMedia

Pierwszy odcinek „Vlogbox. W necie” z wysoką oglądalnością

Nowy program „Vlogbox. W necie” zadebiutował wczoraj na antenie TTV. Pierwszy odcinek był najchętniej oglądanym tego dnia programem w TTV w grupie komercyjnej, zgromadził on 297 095 widzów, a jego udział w rynku wyniósł 6,83%.

 

Produkcja odnotowała również wysoką oglądalność w grupie 4+. Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany 413 130 odbiorców, a jego udział w rynku wyniósł 3,64%.

„Vlogbox. W necie” łączy w sobie potencjał social mediów z siłą telewizji. Bohaterowie programu oglądają na swoich telefonach i tabletach najpopularniejsze filmy i treści online, wyciągają na pierwszy plan to, co wywołuje najwięcej komentarzy i budzi najgorętsze emocje. Produkcja oparta jest na formule znanej z popularnego programu „Googlebox. Przed telewizorem”.

Premierowe odcinki „Vlogbox. W necie” oglądać można we wtorki o godz. 22:00 w TTV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *