MediaPlatforma Canal+/ Canal+ Polska

Urszula Piasecka dołączy do Canal+ Polska

4 maja 2021 r. do CANAL+ Polska dołączy Urszula Piasecka i obejmie stanowisko Doradcy Zarządu ds. Monetyzacji Treści Programowych. To nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.

 

Urszula Piasecka będzie odpowiedzialna za realizację strategii programowej w obszarze związanym z dystrybucją i eksploatacją treści programowych CANAL+, w tym wsparcie w negocjacjach z podmiotami dystrybuującymi treści na rynek lokalny i międzynarodowy. Do jej zadań będzie należało również zarządzanie rozwojem produktu TVOD dla klientów oferty satelitarnej i OTT CANAL+.

„W CANAL+ wierzymy, że dialog i zrównoważona współpraca z partnerami jest podstawą sukcesu, dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza tak uznana i doceniana w środowisku ekspertka. Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Urszuli w obszarze zarządzania licencjami pozwoli na dalsze rozwijanie bogatej oferty programowej dla klientów CANAL+ oraz dotarcie z lokalnymi produkcjami CANAL+ na nowe zagraniczne rynki. Małgorzata Seck, wiceprezes ds. programowych CANAL+ Polska

„Cieszę się, że wkrótce dołączę do zespołu CANAL+ i grona specjalistów zaangażowanych w zakupy programowe oraz produkcję i koprodukcję znakomitych filmów i seriali. Do CANAL+ przychodzę z bagażem doświadczeń z pracy z producentami, nadawcami oraz dystrybutorem treści premium i spodziewam się intensywnej pracy nad modelami eksploatacji treści w nowych czasach.”Urszula Piasecka, doradca zarządu ds. monetyzacji treści programowych CANAL+ Polska

Urszula Piasecka będzie raportować do Małgorzaty Seck, wiceprezes ds. programowych CANAL+ Polska.

Urszula Piasecka od 17 lat zajmuje się zakupami programowymi i sprzedażą licencji filmowych na rynkach międzynarodowych. Przez 9 lat zajmowała stanowisko Dyrektora ds. Obrotu Licencjami w Monolith Films. Wcześniej była szefem programowym Festiwalu Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym oraz kierowała zakupami programowymi i koordynacją międzynarodowych koprodukcji w Telewizji Polskiej S.A. Pierwsze doświadczenia w zakresie międzynarodowej promocji i sprzedaży polskich produkcji filmowych zdobywała w Studio Filmowym Zebra. Jest współautorem programu Studiów Podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego „Zarządzanie w mediach“ oraz wykładowcą. Obecnie uczestniczy w programie Strategies for Leadership, prowadzonym przez The Institute for Management Development (IMD).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *