Internet & Gry - Reklama

#BiznesKochaŚwiat – Onet z ogólnopolską akcją wspierającą firmy działające na rzecz zrównoważonego rozwoju

Onet rusza z ogólnopolską akcją, której celem jest wspieranie firm dbających o zrównoważony rozwój. Od 28 kwietnia br. klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, których działania wspierają realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami”. Z kolei firmy i organizacje, które wprowadzają innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, mogą zgłaszać się do programu i w ramach akcji otrzymać wsparcie w promocji swoich pomysłów.

 

W ramach inicjatywy, od 28 kwietnia br. klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” korzystając ze specjalnej oferty. Za każde 100 PLN przeznaczone na kampanię dotyczącą zrównoważonego rozwoju, otrzymają 25 PLN do wykorzystania na kampanię we wskazanych formatach oraz certyfikat. Kolejne 25 PLN zasili fundusz na promocję dla „Zaangażowanych Dobroczyńców”, czyli firm, które wprowadziły innowacje lub produkty, które zmieniają świat na lepsze, jednak nie dysponują budżetami reklamowymi. Aby zgłosić się do programu w roli „Świadomego Reklamodawcy” lub „Zaangażowanego Dobroczyńcy” należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej akcji: www.bizneskochaswiat.onet.pl.

– Jako jeden z największych wydawców w Polsce, używamy siły naszego głosu, aby mówić o zrównoważonym rozwoju. Uruchamiamy akcję #BiznesKochaŚwiat, ponieważ wierzymy, że trzeba głośno mówić zarówno o problemach współczesnego świata, jak i o rosnącej liczbie inicjatyw, które mają przyczynić się do ich rozwiązania. Wspaniałe rzeczy robią i duże korporacje i mniejsi gracze – warto, aby nasi czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów się o nich dowiedzieli. Innowacje w zakresie ochrony przyrody, walki z wykluczeniami czy na rzecz równouprawnienia, powstają w licznych startupach – ta akcja to również szansa dla nich, aby zaistnieć. W walce o lepszy świat trzeba łączyć siły i działać razem – o tym jest właśnie ta akcjamówi Olga Korolec, Dyrektor Marketingu oraz Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska.

#BiznesKochaŚwiat jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji #BiznesKochaBiznes, której budżet na pomoc firmom dotkniętym kryzysem spowodowanym epidemią koronawirusa, wyniósł 1,8 mln PLN.

Akcja #BiznesKochaŚwiat wzbogaci działania Ringier Axel Springer Polska związane z promowaniem idei zrównoważonego rozwoju. Jako członek UN Global Compact, Ringier Axel Springer w Polsce wspiera realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, uruchamiając akcje takie, jak m.in. #NiechŻyjePlaneta, w ramach której namawia do zmiany nawyków i podjęcia konkretnych wyzwań proekologicznych. Więcej informacji o inicjatywie można znaleźć w serwisie: https://niechzyjeplaneta.onet.pl/.

Więcej informacji oraz regulamin akcji #BiznesKochaŚwiat: www.bizneskochaswiat.onet.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *