4 tytuły Superbrands 2018 dla marek Grupy Agora

Helios, „Gazeta Wyborcza”, „Cztery Kąty” i Radio Złote Przeboje – to laureaci Superbrands 2018, czyli jedne z najmocniejszych marek w Polsce zdaniem konsumentów.

 

Już po raz dwunasty ogłoszono wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands.
Marki Grupy Agora zostały docenione przez konsumentów w następujących kategoriach:
– „Cztery Kąty” – Media / prasa: hobby i nauka,
– „Gazeta Wyborcza” – Media / prasa: społeczno-gospodarcza,
– Helios – Sport i rozrywka,
– Radio Złote Przeboje – Media / stacje radiowe.

O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki Superbrands.
Więcej informacji o Superbrands 2018 i listę laureatów można znaleźć na http://superbrands.pl/badanie2018/.

Tytuły Superbrands 2018 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora – w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *