MediaZapowiedzi TV

90 – lecie Myszki Miki i drugi sezon „Miraculum: Biedronka i Czarny Kot” w Disney Channel

Miki jak nikt inny uosabia ducha Disneya – wytrwałość, szczerość i optymizm. Nadchodząca 90. rocznica to wyjątkowa okazja do świętowania. Głównym hasłem obchodów jest „Miki Jedyny Taki”. Ta rocznica dotyczy Mikiego i Minnie w równym stopniu, bo zadebiutowali na ekranie jednocześnie. 18 listopada 1928 roku widzowie zobaczyli pierwszą udźwiękowioną kreskówkę w historii kina, zatytułowaną Parowiec Willie. W obchody 90-lecia Myszki zaangażowali się m.in. polscy dziennikarze, ilustratorzy, influencerzy, marki odzieżowe oraz kanały Disneya poświęcając Mikiemu ramówkę w urodzinowy tydzień. 18 listopada na antenie Disney Channel zostanie wyemitowana premiera nowej rocznicowej kreskówki z serii „Miki w szortach”.

 

 

 

 

Ponadto, już od 12. listopada widzowie zobaczą nowy, 2. sezon serialu „Miraculum: Biedronka i Czarny Kot”. Emisja codziennie, od poniedziałku do czwartku, o godz. 18:00 w Disney Channel. Kwietniowe odcinki wygenerowały SHR% = 6,2% w grupie dziewczynek 7-12 oraz AMR% = 0,7%!

W listopadzie pojawią się także nowe przygody rodziny Diazów w 3. sezonie serialu „Rodzinka od środka”. W premierowej serii Diazdowie wyjadą m.in. na Florydę na święta, wezmą udział w sportowym wyścigu Elfów oraz będą zmuszeni przetrwać weekend bez nowych technologii. Majowe emisje osiągnęły rekordowy wynik SHR% = 12% w grupie dziewczynek 7-12 oraz oraz AFF = 272.

Od 26. listopada będzie można śledzić także nowe losy Roszpunki w serialu „Zaplątani: Przygody Roszpunki”. W nowej serii, po uwolnieniu z wieży, Roszpunka przyzwyczaja się do życia królewskiej córki i księżniczki. Wraz z przyjaciółmi – Pascalem, Maximusem, Cassandrą i Julkiem – próbuje odkryć tajemnicę swoich długich blond włosów.

Disney Channel to kanał najlepiej dopasowany do grupy dziewczynek 7-12 spośród wszystkich kanałów dziecięcych na rynku! AFF = 199 vs średnie AFF kanałów dziecięcych w tej grupie = 81. To wyjątkowe pozycjonowanie kanału daje możliwość precyzyjnego targetowania kampanii do grupy dziewczynek w wieku szkolnym.

Dane: NAM, I-IX. 2018, W 7-12 vs. A 4-12, All Dayparts.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *