MTV Polska ze świetną oglądalnością
W styczniu udział kanału wyniósł 0,16%* w grupie A16-49, docierając średnio do 139 tysięcy widzów dziennie. W paśmie wieczornym, między godz. 22:00 a 22:59, kanał MTV mógł pochwalić się najwyższym wskaźnikiem ATS wśród konkurencji, który wynosi średnio 41 minut. Najchętniej oglądanymi programami na antenie MTV pozostają: „Ekipa z Newcastle”, „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” oraz „Catfish”.
Tej zimy na antenie MTV wystartował osiemnasty sezon „Ekipy z Newcastle”. Po pełnych wrażeń wakacjach w Australii, najbardziej szaleni Brytyjczycy powracają do Newcastle, gdzie czeka na nich szereg niespodzianek przygotowanych przez szefową Annę i jej nowego pomocnika, Scotty’ego T. W najnowszej odsłonie programu pojawią się gwiazdy poprzednich edycji, w tym Holly Hagan, Kyle Christie oraz James Tindale. Nowe odcinki „Ekipy z Newcastle” są emitowane w każdą niedzielę o godz. 23:00.
W lutym na widzów MTV czeka także premiera drugiego sezonu „Ex na Plaży US”. Jedenastu atrakcyjnych singli otrzymuje wyjątkową szansę przeżycia wymarzonych wakacji w gronie wolnych i atrakcyjnych uczestników programu. Liczą, że wspólny pobyt na rajskiej wyspie upłynie im na imprezach do rana i gorących romansach. Niespodziewanie jednak wyjazd zakłóci pojawienie się byłych partnerów, którzy jeden po drugim będą wyłaniać się z morza. W drugim sezonie znanego na całym świecie formatu pojawi się m.in. Angela Babicz, amerykańska celebrytka o polskich korzeniach. Premierowy odcinek „Ex na Plaży US” pojawi się na antenie MTV już w poniedziałek, 4 lutego.
Stacja MTV potwierdziła także, że ruszyły zdjęcia do nowej edycji programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, który nieustannie dotarcza widzom dużo emocji i rozrywki. W najnowszym sezonie udział wezmą m.in. „Mała” Ania, Ewelina, Klaudia, Pedro, Stifler oraz Spiker, który dołączył do Ekipy w dziesiątej serii i z miejsca skradł serca wszystkich uczestników. Premiera 11. sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” odbędzie się już wiosną tego roku. W lutym na antenie MTV pojawią się także nowe odcinki programów „Niemożliwe!”, „Catfish”, oraz „Ekipa z Florydy”.
MTV to nie tylko programy rozrywkowe, ale także dobra muzyka i wyjątkowe koncerty. Nie można więc nie wspomnieć o premierze nowej płyty Kamila Bednarka, która odbyła się 1 lutego. Album powstał w ramach kultowej muzycznej serii MTV Unplugged i zawiera 19 utworów nagranych w wersji akustycznej. Natomiast 15 lutego na sklepowe półki trafi płyta „MTV Unplugged Brodka”. Wraz z artystką zaśpiewali jedni z najbardziej utalentowanych wokalistów młodego pokolenia – Dawid Podsiadło oraz Krzysztof Zalewski, z którym Brodka nagrała singiel promujący najnowszą płytę – „Syberia”.
*Źródło: NAM, 16-49, 0600-2559, 2019.01