BadaniaDVB-TMedia

Ponad 26-procentowy wzrost Stopklatki w kwietniu 2020

W kwietniu 2020 roku Stopklatka osiągnęła 1,05% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co oznacza 26,5-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019.

 

 

 

W minionym miesiącu kanał zanotował ponadto 1,11% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+), czyli o ponad 13% więcej niż rok temu.

W kwietniu 2020 Stopklatka zaprezentowała widzom m.in. takie hity filmowe, jak Predator, Speed i Czarny łabędź.

Ponadto już w maju, a dokładnie w piątek, 1 maja 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,11% udziału w oglądalności (SHR%, All 16-49), notując drugi najlepszy wynik dzienny w swojej historii.

Dyrektor programową Stopklatki jest Jowita Buchman.

Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live.

Stopklatka prezentuje pełny przekrój kina polskiego i światowego – od hollywoodzkich hitów przez filmy nagradzane na festiwalach aż po najlepsze komedie i klasykę kina akcji. Bogatą ofertę uzupełnia duży wybór seriali i stałe pasma dokumentalne. Stopklatkę można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Właścicielem Stopklatki jest Kino Polska TV SA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *