Telekomunikacja - Telefony - Promocje

T-Mobile po raz drugi z nagrodą „Złoty Listek CSR”

Poznaliśmy wyniki prestiżowego konkursu „Listki CSR” skierowanego do firm wspierających zaangażowanie społeczne oraz zrównoważony rozwój. W plebiscycie, organizowanym przez tygodnik „Polityka” we współpracy z Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firma T-Mobile Polska drugi rok z rzędu otrzymała najwyższe, złote, wyróżnienie za realizację swojej strategii CSR.

 

T-Mobile swoje zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej realizuje w ramach spójnej strategii CR, która ma bezpośredni związek ze strategią biznesową firmy. Opiera się ona na trzech filarach: odpowiedzialności społecznej, ekologicznej oraz cyfrowej. Na wysoką pozycję w rankingu bez wątpienia wpłynęły liczne projekty realizowane przez firmę w ubiegłym roku, m.in. proekologiczna inicjatywa WE CARE i nowe cele klimatyczne czy projekt edukacyjny B.Net, a także kompleksowe działania zapewniające wsparcie podczas pandemii koronawirusa.

W T-Mobile od wielu lat pracujemy nad tym, aby nasze działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu były kompletne i odpowiadały aktualnym potrzebom społecznym. Bardzo cieszy nas, że udaje się nam zachowywać najwyższy poziom realizowanych działań, który pozwolił nam uzyskać ponownie doskonały rezultat w konkursie. To oczywiście nie oznacza, że nie chcemy stale dokonywać postępów. Każdy rok to refleksja nad tym, co możemy zrobić więcej: dla społeczeństwa, dla pracowników, dla środowiska. Ostatni rok to bez wątpienia zaktywizowanie działań z zakresu wspierania różnorodności, inicjatywy społeczne związane z pandemią COVID-19 oraz wprowadzenie kolejnych działań proekologicznych. Złoto Listek CSR to dla nas ogromna nobilitacja, ale także ważne zobowiązanie na przyszłość – powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Listki CSR przyznawane są corocznie przez redakcję tygodnika „Polityka”, we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Działania firm oceniane są na podstawie szczegółowej ankiety wypełnianej przez organizację, która obejmuje szerokie spektrum raportowanych obszarów. Są to kwestie takie jak ład korporacyjny, prawa człowieka, zachowania wobec pracowników, ochrona środowiska, dbałość o klienta, uczciwość biznesowa i zaangażowanie społeczne. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach. Do tegorocznej edycji zgłosiły się 124 firmy, które zdecydowały się na wypełnienie konkursowej ankiety. Złotym Listkiem zostało nagrodzonych zaledwie 15 firm, Srebrnym – 24, a Białym 46 polskich przedsiębiorstw.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *