Za nami siódma edycja plebiscytu „The Best of Moto”
„The Best of Moto” to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej branży motoryzacyjnej, który od lat prezentuje trendy na rynku samochodów. Za nami już siódma edycja konkursu, w którym laureatów wskazują nie tylko eksperci i ekspertki w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci i internautki. W tym roku oddali oni ponad 45 tys. głosów na laureatów w 14 kategoriach specjalnych oraz w kategorii głównej. Samochodem roku 2024 „The Best of Moto” został hybrydowy Hyundai Santa Fe.
„The Best of Moto” to jedyny w swoim rodzaju plebiscyt na polskim rynku. W jego ramach firmy zgłaszają swoich kandydatów do 14 kategorii specjalnych, 4 kategorii eksperckich oraz najważniejszej kategorii głównej: The Best of Moto. Tej jesieni, już po raz siódmy, czytelnicy i czytelniczki Moto.pl i Gazeta.pl wspólnie z motoryzacyjnymi ekspertami i ekspertkami oddali głosy na najciekawsze samochody, motocykle, produkty i usługi motoryzacyjne, które zadebiutowały w ciągu ostatniego roku.
Nagrodę główną „The Best of Moto” przyznało jury, w skład którego weszli nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele i przedstawicielki innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci i internautki, którzy oddali ponad 45 tys. głosów. Zwycięzcą okazał się samochód Hyundai Santa Fe. Drugie miejsce w głównej kategorii zajęło Audi A5, a trzecie – kolejny duży SUV, czyli Mazda CX-80.
– Tegoroczny zwycięzca kategorii głównej plebiscytu „The Best of Moto”, czyli samochód roku Moto.pl to ciekawa odmiana po laureatach z poprzednich lat. Ostatnio główną nagrodę w „The Best of Moto” zdobywały samochody elektryczne (Ford Mustang Mach-E, Renault Megane E-Tech) i typowo miejskie modele z napędem hybrydowym (Toyota C-HR). Tym razem czytelnicy i jurorzy zdecydowali inaczej. Czy to oznacza powrót dużych aut należących do tradycyjnych kategorii? Zobaczymy. Jeśli tak się stanie, nie będzie to pierwszy raz, kiedy „The Best of Moto” wyprzedził rynkowe trendy – komentuje Łukasz Kifer, redaktor naczelny Moto.pl.
Oprócz nagrody głównej wręczono także 14 nagród specjalnych. Zwycięzcy w tych kategoriach zostali wyłonieni głosami internautów.
W tym roku zwyciężyli:
– Samochód miejski – Renault Captur
– Samochód praktyczny – Ford Kuga
– Samochód rodzinny – Audi A5
– Mały samochód dla aktywnych – Toyota Yaris Cross
– Samochód uniwersalny – Volvo XC90
– Samochód luksusowy – Aston Martin DB12 Volante
– Samochód sportowy – Mercedes-AMG GT
– Samochód legenda – Toyota Land Cruiser
– Samochód dostawczy – Ford Transit Custom
– Innowacja motoryzacyjna roku – Technologia Porsche T-Hybrid
– Influencer roku – Andrzej „Simpson” Drzymulski
– Gadżet motoryzacyjny roku – BMW Motorrad Connected Ride Smart Glasses
– Skutery i motocykle 125 cm3 – Honda Forza 125
– Motocykle – Suzuki Hayabusa
Bardzo ważną część plebiscytu stanowią także cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decyduje wyselekcjonowane grono jury.
Nagrodzeni w tych kategoriach to:
– Produkt finansowy roku – Audi Perfect Lease
– Projekt w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) roku – kampania „Tato, nie wstydź się” Auto Fus Group (wyróżnienie: Roblox gra Rowerowa Planeta Škody)
– Design Moto – Toyota Land Cruiser First Edition (wyróżnienie: Ducati Panigale V4 S)
– Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku – Wirtualna Galeria Peugeot (wyróżnienie: trzy serie filmów Mitsubishi zrealizowane we współpracy z ambasadorami marki)
Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali w Pałacu Zamoyskich. Wydarzenie poprowadziła Anna Lucińska – aktorka, konferansjerka i zwyciężczyni w kategorii Moto Influencerka Roku w 2022 roku.
Plebiscyt „The Best of Moto” był promowany w prasie, radiu, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania promocyjne przygotował dział marketingu Gazeta.pl.
foto,źródło. Agora