Internet & Gry - ReklamaMedia

Abstra wraz z marką Żabka uruchamiają nowy kanał na YouTube

Firma Abstra, największy producent treści wideo na polskim YouTube, we współpracy z marką Żabka uruchomiła nowy kanał rozrywkowy na YouTube. Na treści publikowane na kanale „Kumaty” składać się będą m.in. zabawne skecze i niecodzienne wyzwania. Prowadzącym kanał będzie Dawid Książkiewicz, a gościnnie pojawiać się na nim będą inne postaci z uniwersum Abstra. „Kumaty” to już drugi kanał w portfolio Abstra stworzony we współpracy z partnerem komercyjnym.

 

Kanał „Kumaty” na tle innych propozycji z portfolio Abstra wyróżnia otwarta formuła, pozwalająca
na testowanie różnorodnych, ale zawsze pełnych humoru wyzwań. – Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że „Kumaty” osiągnie równie duży sukces co „Jak TO Robić?”, nasz pierwszy kanał partnerski powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Głównym bohaterem kanału jest tytułowy „Kumaty”, w którego wciela się Dawid Książkiewicz.
W każdym odcinku Dawid w roli „Kumatego” podejmować się będzie niecodziennych wyzwań, używając do nich różnorodnych produktów z asortymentu sieci sklepów Żabka. W odcinkach głównemu bohaterowi towarzyszyć będą inni twórcy z kanałów należących do portfolio Abstra, m.in. Czarek Jóźwik i Rafał Masny z „Abstrachuje.tv”, Maksym Ziółkowski z „Maksymalnie” i Paweł Svinarski z „Dla Pieniędzy”.

YouTube to jeden z wielu nowych kanałów komunikacji, umożliwiający dotarcie do zupełnie innej grupy docelowej niż media tradycyjne. Dzięki stworzeniu kanału rozrywkowego wspólnie z grupą Abstra, mamy pewność, że stworzymy zabawny kontent rozrywkowy, który trafi do naszych młodych odbiorców, a jednocześnie wzmocni pozytywne konotacje z siecią sklepów Żabka – powiedział Jarosław Serednicki, Kierownik Zespołu Marketing Communications w Żabka.

Nowe odcinki na kanale „Kumaty” będą pojawiać się raz w tygodniu.

Kanał jest dostępny  pod linkiem -> https://www.youtube.com/channel/UCAMs68Z_k1CcPIpf_xeM1tg

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *