Media

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.

Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR dla kanałów z portfolio Discovery Polska, BBC Studios i platformy Showmax, otwiera dział odpowiadający za działania z obszarów: social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design. Za tworzenie i realizowanie strategii w tym zakresie odpowiedzialna będzie Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska, które przechodzą do firmy z Digital Kingdom.

Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić  klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.

Miałyśmy już okazję przekonać się o skuteczności naszej współpracy podczas prowadzenia działań dla platformy Showmax, wspólnie realizując m.in. kampanię „Na początku było słowo” w ramach promocji drugiego sezonu „Opowieści podręcznej” – mówi Ewa Gruczek-Rozwadowska, Head of Digital w agencji Flywheel. – Dynamiczny rozwój rynku, zwłaszcza segmentu rozrywki, stwarza potrzebę dostosowania się do wymogów prowadzenia działań z pogranicza PR-u i digitalu dodaje.

Agencja Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Na swoim koncie ma realizację szeregu kampanii edukacyjno-społecznych oraz eventów w obszarze ochrony zdrowia. Natomiast w kontekście branży mediowej agencja odpowiedzialna była za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro), w tym działania promocyjne dla takich programów, jak: Przystanek BieszczadyOperacja: lotGórnicy PLZłomowisko PLSalon sukien ślubnych: Polska, Undressed Polska: randka w łóżku. Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak SNL PolskaUcho Prezesa, czy głośny serial Rojst, za który agencja wyróżniona została w 2018 r. Srebrnym Spinaczem w kategorii Media Relations. W ubiegłym roku agencja Flywheel prowadziła również szereg działań promujących drugi sezon Opowieści podręcznej, a nawiązująca do serialu kampania Na początku było słowo została wyróżniona dwiema statuetkami Mixx Awards 2018.

Jeden komentarz do “Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Skomentuj Ania Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *