Akcja Ostatni „Twój Weekend” z brązowym Lwem i kolejnymi nominacjami na festiwalu Cannes Lions

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu”, przeprowadzona przez Gazeta.pl wraz z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, otrzymała brązową statuetkę na festiwalu Cannes Lions. W najbliższych dniach projekt będzie walczył o kolejne wyróżnienia – jest nominowany do 8 nagród, w tym w dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach.

 

 

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu”, na potrzeby konkursu nazwany „The Last Ever Issue”, otrzymał wczoraj – w poniedziałek, 17 czerwca br. statuetkę brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing (podkategoria Commercial Publications).

Akcja otrzymała również kolejne nominacje – będzie walczyć o nagrody w kategoriach: Creative Strategy (podkategoria Corporate Social Responsibility / Corporate Image), Media (podkategorie: Corporate Social Responsibility / Corporate Image, Single-market Campaign, Social Behaviour & Cultural Insight, Use of Print / Outdoor) i PR (podkategoria Social Behaviour & Cultural Insight). Zwycięzców w tych kategoriach poznamy już jutro – w środę, 19 czerwca br.

Projekt został zgłoszony także do kategorii Brand Experience & Activation, w której lista nominowanych zostanie ogłoszona 19 czerwca br., ma w związku z tym szansę na dalsze nominacje.

Ostatni „Twój Weekend” znalazł się również na listach kampanii nominowanych w dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach: Titanium i Glass. Ich zwycięzców poznamy podczas finałowej gali w piątek, 21 czerwca br.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Więcej o Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions: https://www.canneslions.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *