Anna Jagiełło dyrektorem działu agencyjnego

Anna Jagiełło awansowała na stanowisko dyrektora działu agencyjnego ds. radia, magazynów i Internetu w Biurze Reklamy TIME SA.

Odpowiada za planowanie, koordynację i realizację sprzedaży agencyjnej w stacjach radiowych (Radio ESKA, Eska ROCK, Radio VOX FM, Radio WAWA, Radio Plus), tytułach magazynowych (m. in. „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mama”, „Zdrowie”, „Podróże”) oraz serwisach internetowych powiązanych z markami radiowymi i magazynowymi (m.in. Eska.pl, Murator.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl).

Wraz z początkiem 2019 roku Biuro Reklamy Time SA przejęło sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisach internetowych należących do spółki Time. IDMnet SA niezmiennie odpowiada za sprzedaż kampanii w modelu Programmatic (Open Market i PMP) oraz w modelach efektywnościowych (Performance), jak również stanowi zaplecze technologiczne dla Time SA w zakresie realizacji kampanii internetowych (m.in. obsługa adserwerowa serwisów TIME SA, tracking kampanie, realizacja kampanii mailingowych, integracja z platformami SSP/AdExchange).

Anna Jagiełło związana jest z Time SA od 2006 roku, gdzie przeszła ścieżkę awansu od stanowiska handlowca poprzez key account managera aż do dyrektora działu. Wcześniej pracowała a domu mediowym OMD.  


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *