Awanse w Havas Media Group

Z początkiem maja w Havas Media Group nastąpiły trzy zmiany na kluczowych stanowiskach. Aleksandra Bujnowska objęła stanowisko Chief Digital Officer, Alicja Cybulska Intelligence Director, a Anna Kuropatwa Strategy and Insights Director.
 

 
Havas Media Group w ramach wewnętrznych zmian strukturalnych, zgodnych z biznesową strategią agencji mediowej, utworzyło trzy nowe, kluczowe stanowiska. Aleksandra Bujnowska, związana z Havas Media Group od 2008 r., z sukcesem rozwija swoją karierę w strukturach agencji, poszerzając swoje kompetencje digitalowe. Dotychczas Digital Director, obecnie obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Digital Officer. Do zadań Aleksandry będzie należało dalsze rozwijanie kompetencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Aleksandra zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.
Alicja Cybulska obejmie funkcję Intelligence Directora w Intelligence Team, w który zmieni się dotychczasowy dział badań 3i. Alicja będzie całościowo odpowiedzialna za strategię i badania dla klientów agencji mediowej oraz za bieżącą współpracę z siecią oraz innymi jednostkami Havas Media Group. Alicja związana jest z HMG od 2002 r.
Od maja zmienia się również rola i stanowisko Anny Kuropatwy na Strategy and Insights Director. Anna będzie odpowiadać za projekty badawcze i strategię, w tym tworzenie strategii digitalowych z użyciem narzędzi i badań oferowanych przez Intelligence Team, takich jak Havas Story Plantation czy Concept Box.

  • Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *